Marco Asensio: "Da vidimo da li mogu da igram i postignem gol na Svjetskom klupskom prvenstvu i tako zatvorim krug"

Marco Asensio ima novi izazov na Svjetskom klupskom prvenstvu.



Prošle godine je ostao bez igranja i stoga se nadao da će debitovati u ovom izdanju i obilježiti kao što je i učinio u ostalim debitantskim utakmicama za bijele.

Madridista je analizirao svoj trenutak u intervjuu sa Mahouom i Lukom Dončićem.

Debitantski golovi: "Vidjet ću da li mogu igrati i postići gol i tako zatvoriti krug. Imamo puno posla u decembru sa velikim utakmicama u ligi, Svjetsko klupsko prvenstvo i El Clasico 23. decembra , pokušat ćemo pobijediti i približiti im se."

Gol protiv Juventusa u finalu Lige prvaka: "U jednom intervjuu sam rekao da ako bi mogao da postignem jedan gol u finalu da ću proslaviti sa mojim ocem i bratom, tako je i bilo, postigao sam gol  i otišao kako bi proslavili s njima."

Njegova najbolja godina: "Vrijeme ide brzo, 2017. godina je bila spektakularna, napravili smo historijsku sezonu sa osvajanjem Lige prvaka dva puta za redom u svojoj prvoj sezoni za Real Madrid,  pokušavam da uživam svaki dan."


Njegov dolazak u Madrid: "Došao sam jako mlad, moraš žrtvovati mnoge stvari da dođešovde, ali to je nešto o čemu sam sanjao, jer sam bio mali i zato sam ovdje. Dončić je takođe vrlo mlad i obojica dobro radimo svoj posao, Svi u našem timu imamo mnogo zajedničkih stvari."

Strast za košarku: "Košarka me ne povređuje, uvijek imamo prostor za igru. Pored toga, prošle godine smo trenirali zajedno, pratio sam igre Real Madrida u košarci, a Dončić je igrač kojeg volim zbog samopouzdanja. U velikim događajima čini se da raste još više, to je spektakularan igrač i tek je započeo."

Inače, Marco Asensio je postizao debitante golove u La Ligi, Copa del Reyu, Ligi prvaka, Super kupu Španije i UEFA Super kupu.