Lineker: "Messi je bolji i od Ronalda i od Maradone, a Zlatna lopta se ne dodjeljuje ispravno"

Veliki sam navijač Barce, ali poštujem Real Madrid. Igrao sam za Tottenham i Everton, ali ne mrzim Arsenal i Liverpool, rekao je Lineker.



Voditelj ceremonije ždrijeba Svjetskog prvenstva u Rusiji i komentator Lige prvaka za BT Sport, Gary Lineker u razgovoru za Goal govorio je o Barceloni, Messiju, Cristianu Ronaldu te "svađi" s Karimom Benzemom i Zinedinom Zidaneom.

"Odahnuo sam kada je stigla potvrda kako je Messi produžio ugovor s Barcelonom. Navijač sam Barce i sretan sam jer Leo ostaje u klubu. Volio bih ga vidjeti u Premier Ligi, ali on je Barcelonin igrač i pretpostavljam da će tamo i završiti karijeru. Možda će se jednog dana kada ostari vratiti u rodni grad, ali sumnjam da će netko za tridesetogodišnjaka platiti 700 milijuna eura, bez obzira na to koliki je Messi čarobnjak."

Na pitanje tko je najbolji igrač svijeta, Lineker je odgovorio:

"Messi je najbolji igrač na svijetu te kada pričam s igračima, velika većina mi kaže kako je Messi najbolji. Međutim, mislim da smo povlašteni jer živimo u razdoblju kada igraju on i Cristiano Ronaldo, koji je fantastičan igrač. Imaju različite stilove igre, no Messijev način igre me čini radosnim. Njegova asistencija Albi za gol protiv Valencije je bila sjajna, to je potez koji su mogli izvesti samo neki od najboljih veznjaka u povijesti nogometa, kao što su Zidane ili Pirlo. On je najbolji dribler kojeg sam ikada vidio, bolji je čak i od Maradone."

Kada je u pitanju dodjela Zlatne lopte, Lineker je rekao:

"Kada bi se Zlatna lopta dodjeljivala najboljem igraču, Messi bi je osvojio svake godine. Međutim, oni koji glasaju u obzir uzimaju i momčadske uspjehe, ondosno trofeje što nije ispravno."

Lineker je prognozirao i tko su nasljednici Messija i Ronalda:

"Neymar je već sada sjajan igrač, a Mbappe svojim izvedbama pokazuje kako su pred njim velike stvari te mislim kako će oni nasljediti Ronalda i Messija."

Lineker je u ožujku ove godine ušao u "sukob" s Karimom Benzemom i Zinedineom Zidaneom kada je na Twitteru postavio pitanje je li  Benzema precijenjen igrač:

"Ta je situacija potpuno izašla izvan granica kontrole. Novinari su pretjerali jer su na press konferenciji rekli Zidaneu i Benzemi kako ih Lineker kritizira. Samo sam se pitao je li Benzema precijenjen, to je moj posao, a drugi su odmah to prenijeli kao da sam rekao da je on precijenjen. bez obzira što sam veliki navijač Barcelone, poštujem Real Madrid. Igrao sam za Tottenham, ali ne mrzim Arsenal. Također, igrao sam za Everton pa ne mrzim Liverpool. Nikada nisam mrzio, ali mnogi igrači s kojima sam igrao, jesu! Nisam osoba koja može živjeti s tim osjećajem", zaključio je Lineker.

Objavi komentar

0 Primjedbe