Zinedine Zidane uoči sutrašnje utakmice sa Las Palmasom: "Želimo se vratiti na pobjedničke staze"

"Da bismo pobijedili Las Palmas, morat ćemo igrati s naglaskom od samog početka", inzistirao je trener bijelih.
Zinedine Zidane je dao nekoliko izjava uoči sutrašnje utakmice


Zinedine Zidane obratio se novinarima koji su se okupili u prostorijama medija u Real Madridu uoči sukoba Real Madrida protiv Las Palmasa(nedjelja, 20:45 sati), dok je Francuz najavio utakmicu u sljedećim izjavama: 

"Moramo staviti dobre performanse u kojima dobro napadamo i dobro se branimo, morat ćemo se igrati s intenzivnošću, moramo to pokušati učiniti od početka do kraja, tako ćete se staviti u poziciju da pobijedite utakmicu.Ako to dobro obbavimo, odigramo s intenzitetom i borbom, dobit ćemo tri boda."
"Ne mislim da je ovo najgora čarolija u trenerskoj karijeri. Naši igrači su pokazali da mogu ustati i biti ubrojeni u teškim vremenima. Žele dokazati da se mogu vratiti na dobitne načine, a mi idemo da preokrenemo našu formu. Mi ćemo biti u potrazi za pobjedom od početka protiv Las Palmasa."

Radimo na poboljšanju
"Nismo zadovoljni sa ova dva poraza, ali to ne mijenja ono što mi uopće želimo učiniti. Radit ćemo i vjerujemo da možemo poboljšati stvari. Ne možemo kontrolirati što ide dalje izvan kluba, to je nešto što je uvijek tu i jedino što možemo učiniti je da se usredotočimo na naporan rad."

Kritika
"To je nešto što ne mogu diktirati. Rekao sam u prošlosti da nisam najbolji trener na svijetu, nagradu koju imam bila je za sezonu koju imamo i to prihvaćam. Ali nisam najgori, ja sam u sredini i nikad se ne odvajam, ono što moramo učiniti je pozitivno razmišljati."

Bale i Carvajal
"Sretni smo što su se obojica vratili, još uvijek nemamo Kovačića, još nije spreman, ali siguran sam da će se vratiti i uključiti sljedeći tjedan. Dani radi dobro, trenira kao i obično. Gareth je sada završio drugi trening s grupom, a proces slijedi svoj uobičajeni tečaj. Drago nam je što su obojica s nama."

Sistem igre
"Mogli bismo igrati na mnogo različitih načina i koristiti različite formacije, ali to ne mijenja ono što moramo uraditi na terenu. Imamo ideju o tome kako ćemo ići igrati sutra i to je sve što timamo. Ne ovisi o sustavu i neću se mijenjati samo zato što smo izgubili dvije utakmice. Moramo pobijediti sutra i morat ćemo vidjeti kako ćemo to pokušati učiniti."

Nedostaje BBC?
"Naravno, baš kao i cijela momčad. Želim da svi članovi moje momčadi budu dostupni za igru, čak i ako to znači da je teško za mene odabrati momčad."

Kriza?
"Tvrd rad je ono što će nam omogućiti da preokrenemo ovaj oblik vožnje, moramo biti pozitivni, biti čvrst i biti tim. Ali nema krize i nema potrebe za panikom."

Objavi komentar

0 Primjedbe