Raphael Varane: "Zidane je polubog za cijelu svoju generaciju u Francuskoj"

Varane nahvalio svoga sunardonjaka


Zinedine Zidane je osvojio dva velika trofeja s francuskom reprezentacijom, podvig od kojeg je napravio inspiraciju za cijelu generaciju, tvrdi Raphaël Varane.

Pod Zidaneom, 24-godišnji defanzivac osvojio je dva uzastopna naslova Lige prvaka u Real Madridu i nedavno je izrazio divljenje 45-godišnjem taktičaru.

"Nema riječi za Zidanea", rekao je u intervjuu za GQ.

"On je polubog za cijelu svoju generaciju u Francuskoj."

Bivši igrač Lensa također je podsjetio na vodstvo Josea Mourinhoa u Madridu i prisjetio se utakmice koja je obilježila njegovu osobnu odskočnu dasku za Los Blancose.

"Imao sam bizarno iskustvo s Mourinhom, jer me nije koristio na početku sezone i nisam znao zašto", istaknuo je.

"Razgovarao sam s trenerom i tri dana kasnije, u dobi od 19 godina, uvrtsio me protiv Manchester Cityja."

"Ne znam je li Mourinho bio svjestan svoje osobnosti, ali ja sam to shvatio kao izazov."

"Utakmica je jako dobro prošla i od tada je sve počelo ići bolje."

Varane je propustio posljednje dvije utakmice za  Real Madrid zbog ozljede, ali se uspio vratiti u reprezentaciji Francuske i trenutno gleda prema Madridu.

Objavi komentar

0 Primjedbe