Mariano Diaz: "Nikada ne bih zatvorio vrata Real Madrida"

Mariano Diaz je dao nekoliko izjava


Trenutni napadač Olympique Lyona, Mariano Diaz kaže da je vrlo zadovoljan u francuskoj ligi, iako bi mogao zauvijek nestati u historiji bijelog kluba. 

"To je veliki klub kojem nikada ne bih zatvorio vrata, ali ja uvijek kažem da imam jedan ugovor sa Lyonom na pet godina, upravo sam počeo i ja sam vrlo srećan", rekao je u saglasnosti sa A Diario , jutarnjim program Radio MARCA.

U prvenstvu Madridskog prvog derbija na novom Wanda Metropolitenu usudio je predviđanje za sljedeću subotnju utakmicu: "Uvijek možete uraditi bilo šta u takvom meču, ali mislim da se Real Madrid zaista raduje pobjedi i to će učiniti sa dva gola prednosti", rekao je bivši igrač Real Madrida.

Mariano kaže ne da razmišljam o tome šta je mogao postati, ako je on bio i dalje u redovima Zinedine Zidanea: "Ljudi mi govore da sam ove godine mogao biti drugi napadač Real Madrida, ali ja uvijek odgovorim isto, veoma sam sretan gdje se nalazim", kaže Mariano.

Benzema je jedan od zaslužnih igrača za njegov transfer u Lyon.

Dominikanac rođen u Barceloni, otkrivaju Pablo Juanarena i Miguel Ángel Toribio da je napadač Real Madrida, Karim Benzema, govorio u njegovu korist sa predsjednikom Olympique de Lyona.

U toj francuskoj ligi se već suočio sa PSG-om Neymar, koji se smatra igračom koji bi mogao da potpiše za Real Madrid ako Brazilac to odluči.

Objavi komentar

0 Primjedbe