Karim Benzema: "Prestao sam pričati s Mourinhom nakon priče o mačkama"

Jose Mourinho je poredio Karima Benzemu sa mačkom

Karim Benzema je rekao kako je ljutito inzistirao na tome da mu je Jose Mourinho trebao pokazati  više poštovanja u Real Madridu.

Mourinho je 2011. godine Benzemu na zvaničnoj press konferenciji uporedio s mačkom i francuski napadač nije to nikada zaboravio.

Francuz je govorio u dokumentarcu kojeg je izradio Canal Plus France gdje je govorio o njegovu odnosu s bivšim trenerom Real Madrida.

"Imali smo dobar odnos, ali onda je počeo izgovoriti neke fraze i primjedbe koje su bile izvan mjesta", rekao je Benzema.

"Osjetio sam da me je počeo ismijavati, tada sam počeo gubiti poštovanje prema njemu."

"Rekao sam mu da postoji nešto o čemu smo trebali razgovarati, imali smo sastanak za jedan sat. Rekao sam mu da sam nogometaš, i da je on moj trener i i da ga poštujem, ali i da me mora poštovati kao nogometaša."

"Nakon toga više nije bilo priča o mačkama, psima ili bilo čemu drugom, možda ću biti plah, ali ako ćete se nasmijati onda ću reagirati. Kada govorite o nekim stvarima, govirite na bolji način."

Objavi komentar

0 Primjedbe