Karim Benzema: "Cristiano Ronaldo je više sebičniji od mene, ali to je normalno"

Karim Benzema je dao nekoliko izjava za Canal + 

Karim Benzema je razgovarao za Canal + o svojoj situaciji u reprezentaciji Francuske, njegovoj vezi sa Cristianom Ronaldmo i kritikama koje prima u Real Madridu, između ostalog.

Cristiano Ronaldo?

"Mi se slažemo i volim da se igram s njim On voli da ima više dodira s loptom jer je više sebičan od mene, ali to je normalno da mi smeta, na kraju je dobro za tim."

Golovi u Madridu?

"Ocjenjujem golove, ali kada imate nekoga ko postiže 50 po sezoni. Prije nego što je napadač postigao 25 ​​golova i bio je dobar, sada..."

Kritičari?

"Teško je posebno u Španiji, gdje ponekad ne razumijete sve, najteži dio je kada kritike dolaze od vlastitih fanova, koji su obično tu da vas razvesele."

Poziv reprezentacije?

"Dok je Deschamps trener neću imati priliku da se vratim. Prošlo je više od dvije godine i nije me pozvao. Ja to poštujem, ali on mi je pokazao puno poštovanja prije i poslije nakon što mi je okrenuo leđa, to je štetno."

Zlatna lopta?

"Teško je, uvijek je u glavi, pali smo u godinama gdje postoje dva momka koji su vanzemaljci."

Mbappe?

"On je igrač koji me impresionira mnogo, mlad, vrlo je okretan i kada je kod njega lopta uvijek ima šta za pokaziati, vidim šta radi i to je nevjerovatno sa 18 godina."

Objavi komentar

0 Primjedbe