Dani Carvajal: "Tim je dao sve od sebe, ali nismo mogli pobijediti"

Povratak Danija Carvajala


Carvajal je dao svoje mišljenje o derbiju na Wanda Metropolitanu: "Ja sam frustriran jer mi nismo pobijedili, pa smo ispustili dva boda. To je značajan manjak, ali tim je dao sve što smo mogli, svi su dali sve od sebe. Nismo mogli pobijediti, ali ako svi tražimo najbolje od sebe, možda bismo mogli smanjiti jaz."

"Bila je to igra protiv naših bliskih suparnika koji su snažni u odbrani. Imali su šanse i tako smo i mi, ali umor u igri sve je prekinuo i nismo mogli postići taj ključni gol koji bi nam dao pobjedu. Bila je to teška utakmica, a sada moramo razmišljati o sljedećoj."

Povratak
"Osobno sam se osjećaodobro, osjećam se fizički jak. Sretna sam, veselio same se povratku i vratio sam se na teren. Preuzimanje takve ozljede pravi je izvor ponosa."

Objavi komentar

0 Primjedbe