Dani Carvajal: "Bojao sam se da će me srčani problem natjerati da se povučem"

Dani Carvajal se polako oporavlja


September 30. je bio težak dan u životu Dani Carvajala, koji priznaje da je bio zabrinut da se povuče iz nogometa nakon što je obolio od perikarditisa.

U početku je desnom braniču povratak bio isključen bez prekida s problemom srca koji ga je ostavio u vrlo teškom stanju.

"Bio sam prestrašen i pomislio sam da bih, ako je to ozbiljno, morao otići u mirovinu", objasnio je u intervjuu s Diario Madridista.

"Prva tri ili četiri tjedna bila su najgora jer praktički nisam mogao ništa učiniti, nisam mogao podići stopu srca na bilo koji način i bio je vrlo nizak."

"Tijelo zahtijeva aktivnost, osobito one od nas jer smo sportaši."

Čini se da će derbi s Atletico Madridom prerano stići za Carvajala, koji je razgovarao o duljinama koje će preći prije povratka u momčad Real Madrid.

"Volio bih se vratiti prije, ali na kraju smo postigli dogovor da to učinimo nakon ove međunarodne stanke", dodao je branič.

"To bi me moglo vratiti u ritam natjecanja, tako da se mogu suočiti cijeli mjesec i pol prije Božića."

"U načelu, već imam medicinski iscjedak da bih ponovno počeo igrati, bez ikakvih problema. Ne mislim da mi se neće ništa dogoditi."

"Mnogo sam trenirao, osim sa loptom, dodavajući treninge koje sam napravio u teretani i s ostatkom tima, praktički je bio poput mini predizdanja."

U odsutnosti Španca, Achraf Hakimi je zamijenio Danija iako mnogi gledatelji smatraju da Marokanac još nije spreman igrati za Real, prvi je izbor Zinedinea Zidanae bio impresioniran.

"Achraf je fantastičan dječak, upravo sam čestitao što sada ide na Svjetsko prvenstvo s Marokom", istaknuo je Carvajal. "Vrlo je mlad i željan učiti, s puno talenta."

"On je uspio neke velike predstave i zasigurno će nam pomoći od sada do kraja sezone."

Los Blancosi igraju protiv Atletico Madrida u subotu navečer, a Carvajalovo stanje prati jako pravi medicinski tim.