Alvaro Odriozola: "Glasine Real Madrida? Gnjavite me"

On može biti na radaru Real Madrida, ali branič Real Sociedada, Alvaro Odriozola je inzistirao na tome da se zalaže samo za njegov trenutni klub.
Alvaro Odriozola ne želi da ga povezuju sa drugim klubovima


Los Blancosi čvrsto gledaju na njegov napredak, ali umjesto da se laskaju zbog tih glasina, 21-godišnjak je priznao da ih zapravo potiče.

"Zabrinjavaju me da ljudi jer nastavljaju govoriti o Real Madridu, to su napisali ljudi koji me ne poznaju", rekao je za Noticias de Gipuzkoa.

"Možete imati svoje pretpostavke, ali sam 100 posto Real."

"Dakle, druga spekulacija me ponekad gnjavi zbog toga što se interes nekih od tih klubova pojavio i ljudi tada misle da biste možda bili obožavatelj tog tima, ali to nije slučaj."

"Znam da sam na naslovnici Marce, ali ne mislim da je to dobro. Moglo bi to pokazati da radim, ali mogu se fokusirati samo na Real Sociedad, koji je moj klub, gdje sam jako sretan, gdje se osjećam jako voljen i usredotočen na sjajnu sezonu."

Objavi komentar

0 Primjedbe