Zinedine Zidane: "Mi smo se oporavili, borimo se i spremni smo za utakmicu protiv Eibara"

"Volimo igrati na našem stadionu Santiago Bernabeu. Nismo zabrinuti zbog rezultata", izjavio je trener Real Madrida, Zinedine Zidane.
Zinedine Zidane na konferenciji za novinare uoči sutrašnje utakmice protiv Eibara


Zinedine Zidane razgovarao je s novinarima u Real Madridu prije utakmice protiv Eibara: "Volimo igrati na Santiago Bernabeu. Kada pogledate rezultate, to očito nije ono što želimo. Nismo zabrinuti, razgovarali smo s igračima nakon utakmice protiv Tottenhama, jer imamo dugu sezonu i uvijek smo spremni pobijediti, baš kao i protiv Espanyola."

"Znamo da imamo utakmicu ​​svaka tri dana, ali igramo svoju igru. Oporavak može biti težak, mi se činimo dobro fizički, što je stvarno važno."

Najbolje nagrade
"Mislim da nisam najbolji trener na svijetu, daleko od toga. Sretan sam što sam u najboljem klubu na svijetu s najboljim igračima. Ja sam iskren, volim ono što radim, to radim sa strastima i ja se sve bolje. Ako mi daju nagradu za najboljeg trenera, rado ću je prihvatiti, ali mislim da nisam najbolji na svijetu."

Sezona
"Ako pogledate dosadašnje rezultate, ne radimo previše loše. Možemo se poboljšati i to ćemo učiniti. Mi smo samo pet bodova od čelnika lige, prvi smo u grupi u Ligi prvaka i već smo ove sezone osvojili dva trofeja. Ne znam jesu li ljudi to znali, ali nismo zaboravili. U decembru/prosincu igramo za još jedan trofej i do kraja sezone moramo se boriti za naslov u La Ligi, Copa del Rey i Ligi prvaka. Mi smo na vrhu, nemojte sumnjati u to."

Benzema
"Za mene je najbolji na neki način. Čini se da ovdje broj 9 mora postići 50 ili 60 golova, ali Karim ima 25 ili 30 i čak 30 ili 40 golova, a to je pravi problem. Ne možemo zaustaviti ljude koji kritiziraju igrače. Svatko ima mišljenje, ali kao igrač i menadžer, i sa svoje strane gledišta, ne vjerujem da napadač treba samo postizati golove. On sve to dobiva, postiže golove i pomaže drugima."

Ozljede
"Neki dan nismo riskirali Keylora, to je bila nova ozljeda. Ovo je nogomet, pa se ništa za to ne treba brinuti. Zašto postoji toliko ozljeda ove godine? Razgovarao sam s stručnjacima i nema jasnog razloga, to je slučajnost. Ponekad se to dogodi, to je dio sezone, za grupu, momčad. Na kraju ćemo dobiti sve naše igrače, ovaj put smo ozbiljno pogođeni ozljedama."

Inui, Éibarov čovjek u sredini
"On je izvrstan igrač. Bio je u La Ligi i on je sve bolji, ključan je za Éibar. Tehnički je dobar na loptu i morate gledati te igrače."

Objavi komentar

0 Primjedbe