Zbog čega je Jose Mourinho napustio Real Madrid i koliko je bio blizu Barcelone?

Sadašnji trener Manchester Uniteda, Jose Mourinho je govorio o prošlosti i budućnosti, ne vjeruje da će karijeru završiti na klupi gdje se sad nalazi.
Jose Mourinho otkriva zbog čega je napustio Real Madrid



Jose Mourinho je pričao o budućnosti, ali i prošlosti. Sadašnjost je vezana za United, ali kako je sam rekao, ne vjeruje da će završiti karijeru na klupi Crvenih đavola.

Priča se da mu je na Old Traffordu ponuđen novi petogodišnji ugovor čime bi postao najplaćeniji trener na svijetu.

"Uvek postoji znak pitanja i ne pita se samo trener. Siguran sam da Manchester United nije moj posljednji posao", kaže Jose Mourinho.

Svojevremeno je rekao da će završiti kao selektor svoje zemlje, ali sada to nije spominjao.

Zbog čega je otišao iz Reala? Vjerovalo se da je bio pod pritiskom, ali se kasnije otkrilo da je Perez želio da ostane iako nije osvojio nijedan trofej u trećoj sezoni.

"To je bila moja odluka, kćerka je žejlela da studira u Londonu, bilo je bitno da budemo na okupu. Uvijek sam najbolje rezultate postizao kada sam bio srećan", objasnio je Mourinho.

"Nisam bio sretan u Madridu", nije želio da pojašnjava, spominjao se sukob sa Ronaldom.

Ne želi da otkrije koliko je bio blizu Barceloni 2008. gdoine. Postoji verzija po kojoj se nametao, ali se Barcelona pod pritiskom direktora kluba odlučila za neafirmisanog Guardiolu.

Po toj verziji, Mourinho je bio veoma zagrijan, tvrdio je da može da igra napadački fudbal, Mendes je činio sve da dođe do posla, ali su Portugalci odbijeni.

"Jednog dana ću reći istinu. Ne sada, kada budem veoma, veoma star", završio je Jose Mourinho.

Objavi komentar

0 Primjedbe