Toni Kroos: "Nikada nisam požalio što sam napustio Bayern Munchen"

Vezni fudbaler Real Madrida, Toni Kroos istakao je kako nije požalio zbog prelaska u jedan od najvećih klubova na svijetu. 
Toni Kroos nikada nije požalio što je napustio Bayern Munchen

Toni Kroos pojačao je redove Real Madrida 2014. godine kada je iz Bayerna stigao na Santiago Bernabeu, a kako kaže nije nikada požalio zbog te odluke.

"Promjena tima je bila odlična, s moje tačke gledišta nemam za čime da žalim", rekao je Kroos za zvaničnu stranicu saveza Njemačke te dodao:

 "Ako odete u najveći klub na svijetu, to znači da ćete napraviti korak više u svojoj karijeri i napredovanju. Carlo Ancelotti me želio u Real Madridu."

"Jupp je bio najvažniji trener u mojim početcima, prvo u Leverkusenu, a onda u Bayernu. Pep Guardiola me vidio kao centralnog igrača u svom sistemu, a ja sam se perfektno uklopio u to", za kraj je istakao Toni Kroos.