Achraf Hakimi je sinoć odigrao prvu službenu utakmicu u dresu Real Madrida

"Oduševljen sam što sam napravio na svom debiju za najbolji klub na svijetu", rekao je mladi Achraf Hakimi, koji je odigrao svih 90 minuta.
Achraf je sinoć odigrao prvu službenu utakmicu za Real


Achraf je sinoć protiv Espanyola službeno predstavljen u dresu Real Madrida. Učinio je to u utakmici 7. kola La Lige, u kojoj su bijelci pobijedili Espanyol 2-0. 

Pun povratak, koji je već igrao u nekoliko prijateljskih utakmica s prvim timom, započeo je i završio cijelu utakmicu protiv katalonskog tima na Santiago Bernabéu. 

Achraf je imao šta da kaže nakon igre: "Oduševljen sam što sam upisao svoj debi za najbolji klub na svijetu, to je dan koji nikada neću zaboraviti." 

Moji suigrači su mi pomogli i daju mi savjet svaki dan, sve je lakše kada su uz vas. Osjećao sam se ugodno i nastavit ću rasti kao igrač, korak po korak." 

"Jučer, nažalost, Carvajal je imao problema i Zidane je pozvao mene i rekao mi da budem opušten, ali da ću igrati i da učinim stvari kao kada sam trenirao", zaključio je mladi Achraf.