Mario Balotelli: "Preferiram Real Madrid, ali ne bih bio tužan da me zovne Barcelona"

Napadač francuske Nice Mario Balotelli otkrio je u izjavi za francuske medije da mu je omiljeni španski klub Real Madrid. 
Mario Balotelli bi volio igrati za Real Madrid


Italijanski reprezentativac kao i uvijek ima stav o apsolutno svakom pitanju, a kazao je da Real Madrid preferira u odnosu na Barcelonu i da bi, da ima mogućnost, prije igrao za njega nego za katalonski klub.

"Znam da ovo sada zvuči malo čudno, jer nemam ponude tih klubova niti je realno da razmišljam o njima. Ja više volim Real Madrid nego Barcelonu i dok sam bio mlađi, razmišljao sam o tome da bi bilo lijepo jednog dana tamo zaigrati. Ipak, znam da ne bih bio tužan i ne bih plakao ni da me zovne Barcelona. Pa nisam lud", kazao je Balotelli.

Objavi komentar

0 Primjedbe