Marco Asensio: "Rezultat nam se nije usprotivio"

Marco Asnesio je sinoć postigao treći ligaški gol u sezoni


"Bilo je vrijeme u kojem smo pobijedili na Santiago Bernabeu i imali smo zaista sjajnu izvedbu", izjavio je Theo Hernandez.

Marco Asensio bio je starter u Madridskoj pobjedi nad Éibarom i postigao je drugi gol za Kraljevski klub. Vezni igrač Real Madrida je imao šta reći nakon utakmice: "Zadovoljan sam utakmicom i načinom na koji smo igrali, kontrolirali smo sve vrijme utakmicu i stvorili puno šansi, a rezultat nam se nije usprotivio. Moramo i dalje nastaviti, sada razmišljamo o Copa del Rey."

"Moj je gol bio dobar timski potez, lopta je pala na Isca, koji je odigrao do mene, a ja sam iz prve ošutao i postigao gol. Imamo vrlo dobar odnos i to možete vidjeti na terenu. Jednostavno je vidjeti kada igramo zajedno."

Ljubav prema navijačima
"To je nevjerojatan osjećaj, ljubav prema navijačima je ono što se računa i pokušavam im vratiti izvedbama poput večeras i golovima, svi se moramo potruditi u istom smjeru, zahvaljujem im na dolasku na stadion i što su uvijek uz nas."

Theo: "Ovu pobjedu posvećujemo navijačima"
"Sada moramo nastaviti pobjeđivati naše domaće utakmice. Uvijek smo ostali vjerni našoj igri. Večeras smo ovu pobjedu posvetili fanovima."

Objavi komentar

0 Primjedbe