Maradona: "Boli me to što sam nagradu morao dati Ronaldu, a ne Messiju"

Nagrada pripada najboljem igraču na svijetu


FIFA Best nagrade dodijeljene su jučer u Londonu, a nagradu za najboljeg fudbalera godine ponio je Cristiano Ronaldo.

Nagradu za najboljeg fudbalera godine dodijelio je Diego Armando Maradona, a kako je istakao boli ga to što je nagrada otišla u ruke napadača Real Madrida.

Cristianu Ronaldu ovo je druga uzastopna nagrada od FIFA-e za najboljeg fudbalera godine, a ponovo je ostavio Lea Messija iza sebe.

"Dati nagradu za najboljeg fudbalera Ronaldu i ne dati je Lionelu Messiju pogođa moju dušu i to me boli", rekao je Maradona za TyC Sports.

"Susret sa Messijem je bio fantastičan. Pričao sam sa njim i tu je bila prisutna određena doza ljubavi kao i uvijek."

Objavi komentar

0 Primjedbe