Brazilac tvrdi da je bolji od Messija i Cristiana: Dao je više golova od njih dvojice

Naravno, možda Brazilac ima pravo da tako nešto kaže, jer je postigao više golova.
Brazilac tvrdi da je bolji od Messija i Ronalda

Svakako da je jedan od najboljih igrača svih vremena Romario, brazilski fudbaler koji je dominirao početkom devedesetih godina prethodnog vijeka.

Bio je najbolji igrač Svjetskog prvenstva u SAD-u 1994. godine. A njegova reprezentacija Brazila je pobijedila Italiju u finalu nakon jedanaesteraca, te godine su postali četvrti put svjetski prvak.

Romario je izabran i za jednog od najboljih igrača Svjetskih prvenstava ikada, pošto je 2002. godine uvršten u najbolju postavu svih Svjetskih prvenstava.

Jedan je od onih fudbalera koji su prešli magičnu cifru od 1 000 postignutih golova u karijeri.

"Istina je da Mesi i Ronaldo imaju različite karakteristike, nisu isti igrači kao što sam ja bio, i danas su najbolji na svijetu. Osvajaju titule i Zlatne lopte, ali sam siguran da sam bolji od njih dvojice u šesnaestercu", rekao je Romario, te je dodao:

"Nikada neće dostići broj golova koji sam ja dostigao, možda budem na kraju imao i duplo više golova od njih", rekao je Romario za brazilske medije prilikom promovisanja svoje knjige.
Najbolji igrač Svjetskog prvenstva u SAD-u 1994. godine

Njegovo puno ime je Romário de Souza Faria ili kraće Romário, igrao je kao napadač.

Godine 1994. FIFA ga je proglasila najboljim svjetskim igračem, te je odabran u FIFA-inom izboru za najboljih 125 igrača svih vremena.

Dana 20. maja 2007. godine je postigao svoj 1000. gol što su popratili mnogi mediji. 

Međutim, kako je Romário računao i golove iz prijateljskih utakmica te iz utakmica dok je još bio junior, FIFA je objavila kako je službeni broj golova koje je postigao 929.

Tijekom svoje duge igračke karijere promijenio je mnogo klubova, između ostalih igrao je za Valenciju, Barcelonu i PSV.