David Beckham: Nemam za čim žaliti u karijeri

Legendarni engleski kapiten David Beckham dao je intervju za italijanski Gazzetta dello Sport u kojem je govorio o danima u Milanu, reprezentaciji Engleske, trenerskom poslu... 
David Beckham nema za čim da žali u karijeri

Nema čovjeka na svijetu koji je čuo za fudbalsku loptu, a nije čuo za Davida Beckhama. Djevojke koje danas prate fudbal zbog Cristiana Ronalda, nekada su pratile zbog Beckhama.

Englez je bio modna ikona van terena, a na terenu smo mu se mogli diviti perfektnim kornerima, slobodnim udarcima, pasovima, šutevima...

Beckham je karijeru završio prije nešto više od četiri godine u PSG-u a, iako se oprostio u suzama, kaže da nema za čim žaliti u karijeri.

"Žaljenja u karijeri? Nemam ih. Igrao sam za klub kojeg sam volio od malih nogu - Manchester United. Uradio sam u karijeri sve što sam mogao. Igrao sam za najbolje timove na svijetu i imao sam različita iskustva u različitim zemljam. Predstavljao sam Englesku više od 100 puta, a kapiten sam bio u više od pola tih nastupa. Sretan sam, imao sam dobru karijeru", rekao je Beckham.

Također, govorio je i o trenerskom poslu, kao i danima u Milanu.

"Trenerski posao? Ne, to je funkcija koja me nikada nije zanimala. Imam prelijepe uspomene na vrijeme kada sam bio u Milanu. Volio sam igrati u Italiji i Milanu. Nedostaje mi Milan. Milan je klub sa dugom historijom. Volio sam tamo i ljude, hranu, prijatelje koje sam stekao...Nadam se da će se Milan uskoro ponovo boriti za ciljeve za koje su se i navikli boriti", rekao je Becks.

 Podsjetimo, Beckham je tokom karijere igrao za Manchester United, Real Madrid, Los Angeles Galaxy, Milan i PSG.