Ramos: "Mourinho nije imao utjecaj na moju karijeru"

Kapiten Los Blancosa Sergio Ramos došao je do još jednog trofeja s Real Madridom. 

Sergio Ramos sa trofejom Evropskog Superkupa

Iskusni defanzivac je s Kraljevima osvojio evropski Superkup, a u finalu je Real pobijedio Manchester United (2:1). Tako su igrači tima iz Madrida pobijedili nekadašnjeg trenera Josea Mourinha koji je mnoge od njih vodio u Real Madridu u u periodu od 2010. do 2013. godine.

Iako je Sergio Ramos i kod Mourinhoa bio stub odbrane kluba, ovaj fudbaler nema neko naročito mišljenje o Portugalcu. Ističe kako je Jose samo jedan u nizu trenera s kojima je radio.

"Jose Mourinho je bio samo još jedan trener s kojim sam radio tokom karijere. Učio sam od njega, kao i od drugih trenera tokom karijere. Zahvalan sam mu  na svemu, ali ne smatram da je Mourinho imao veliki utjecaj na moju karijeru", rekao je Sergio Ramos.

Sergio Ramos i Jose Mourinho dok je vodio Real Madrid

Imao je španski defanzivac šansu da obuče dres Manchester Uniteda. Međutim, ponudu s Old Trafforda je odlučio da odbije, ne želi napustiti Kraljevski klub.

"Postojao je interes Uniteda i zahvalan sam im što se takav jedan veliki tim interesovao za mene. Odlučio sam se ići drugim putem i Unitedu želim sve najbolje", istakao je Ramos.

Tokom boravka na Santiago Bernabeu Ramos i Mourinho su zajedno proslavili tri trofeja. Mourinho je Real vodio do naslova prvaka 2012. godine, a osvojeni su još Kup kralja i španski Superkup.