Kakav napredak mladog Španca: Marco Asensio od danas vrijedi pola milijarde

Za nekoliko mjeseci, dva ugovora i četiri puta već primanja. I to je beznačajno u odnosu na ono što je mogao da dobije iako ga ne interesuje novac.

Marco Asensio je nova zvijezda o kome se najviše priča u Realu

Marco Asensio ima novi ugovor, treći za dvije godine od kada je stigao u Real Madrid.

Naime, Florentino Perez je ispunio obećanje, nedavno mu je povećao primanja na 3,5 miliona eura i digao klauzulu na 300 miliona, kako bi izbjegao da mu se desi ono što i Barceloni sa Neymarom.

Ali, sada je mladi Asensio tražio nove razgovore, u pitanju je minutaža koju će imati, no to je bilo prije fantastičnih partija protiv Barcelone.

Sa Los Blancosima je bio jasan dogovor, dobio je novi ugovor do 2022. godine i klauzula od pola milijarde eura. Jedina trojica koja imaju veću klauzulu su Ronaldo, Bale i Benzema imaju otkupnu cijenu od milijardu eura.

Marco Asesnio je dobio novi ugovor s Real Madridom

Tako je momak iz Mallorce praktično za nekoliko mjeseci dobio četiri puta veća nego što je imao.

Da je otišao u neki od klubova iz Premier lige ili PSG koji su navodno bili spremni da plate 100 miliona eura, Marco bi dobio duplo veći novac, ali sam Asensio ima interesantan odgovor.

"Nije do novca, nego do minutaže, novac ne može da ti pobjegne, a i ovo što zarađujem je dovoljno. Ja nisam tip čoveka koji o tome razmišlja, hoću da igram fudbal, sve to što dolazi kasnije je posljedica. Kada su spominjali PSG, nisam želio ni da razgovaram, jednostavno, nije to za mene, ja sam izabrano neki drugi put u fudbalu", rekao je Marco Asensio.