Real Madrid predstavio treću garnituru dresova dok se pripremaju za novu sezonu

Jesus Serrano sa Zinedineom Zidaneom predstavio treću garnituru dresa Reala.

Real Madrid predstavio treću garnituru dresova za sezonu 2017/18

Real Madrid je predstavio svoj novi dres, treća garnitura za novu sezonu s navijačem Jesusom Serranom i trenerom Zinedine Zidaneom po prvi put.

Španjolci su zauzeli neobičan korak da navijaču omogući dizajn dresa, ali su bili oduševljeni reakcijom i  Serrano nije mogao vjerovati svojoj sreći kada je izabran za pobjednika.

Serrano je osvojio natjecanje u "adidas Creator Studio" svojim nebeskim dizajnom i pobijedio stotine unosa kad je izašao na vrh.

Fanovi Real Madrida proglasili su projekt do završnih stadija prije nego što su brojni legendarni igrači kluba i profesionalni dizajneri odabrali sveukupnog pobjednika.

Upravo kad je Serrano pomislio kako stvari ne mogu biti bolje, zamoljen je da po prvi put predstavi garnituru sa Zidaneom dok se europski prvaci pripremaju za početak nove sezone.

Zinedine Zidane predstavio treću garnituru dresova sa pobjednikom Jesusom Serranom

Serrano je, govoreći na službenom mjestu Real Madrida, rekao: "Volim dizajnirati tako da sam sudjelovao, a moj dres dizajn konačno je izabran."

"Bio je to stvarno emotivan trenutak jer je Zidane jedan od mojih najvećih idola od kada sam bio dijete."

"Imajući priliku pokazati mu dres koji sam osmislio i biti prvi koji će to vidjeti, bit će mi veliki trenutak. Za mene je to san, jer prikupljam nogometne setove i volim ih dizajnirati.

"Ali, prije svega, biti sposoban biti dio povijesti Real Madrida, dizajniranjem dresa, nešto je stvarno veliko da ću se uvijek sjećati.

Zidane je bio očito impresioniran kad je prvi put vidio garnituru dresa i rekao: "Sviđa mi se to jako dobro, jako lijepo, dobar posao, hvala ti."

Real Madrid je među brojnim klubovima diljem Europe, uključujući Manchester United, Bayern München i Juventus koji su ušli u natjecanje i dopustili fanovima da oblikuju treću garnituru dresova.