Pogledajte šta je napisao Alvaro Morata u oproštajnom pismu nakon što je napustio Real Madrid

Alvaro Morata napisao oproštajno pismo nakon što je napustio Real Madrid.

Alvaro Morata napisao oproštajno pismo nakon što je napustio Real Madrid

"Danas je poseban dan, drugačiji dan. Ima mnogo stvari koje bi želio da kažem, mnogo osjećanja i uspomena mi se mota po glavi. Danas je došao kraj mojoj drugoj fazi u Real Madridu, danas počinje novi izazov u mojoj karijeri. Siguran sam da neki ne razumiju moju odluku, drugi je ne podržavaju, ali na kraju to je moja odluka. Dobro promišljena i sigurna odluka."

"Odlazim iz svoje kuće, jer tako doživljavam Real Madrid. Odlazim čiste savjesti, jer sam dao sve od sebe svaki trening, svaku minutu u kojoj sam imao sreće da nosim ovaj dres. Odlazim miran jer sam bio važan u ovoj nevjerovatnoj godini, u kojoj smo osvojili 4 trofeja, godina koju sigurno nećete vi zaboraviti, a neću ni ja nikada."

Imam samo riječi hvale za Real Madrid, danas sam igrač kakav jesam zahvaljujući ovom klubu. Želim iskoristiti ovaj oproštaj kao priliku da se zahvalim predsjedniku, koji je razumio moje vizije, koji je poštovao moju odluku da napustim klub."

Želim se zahvaliti trenerskom osoblju, koji su mi mnogo pomogli i doprinijeli mom igračkom razvoju, zahvaljujući njima sam bolji igrač nego prošle godine."

Hvala mojim kolegama sa kojima sam podijelio ovu nevjerovatnu godinu. Hvala svim radnicima u klubu koji se bore na sve načine kako bi igračima olakšali život. I naravno hvala navijačima, od kako sam se vratio vi ste me voljeli i podržavali."

Na kraju najvažnije, hvala mojoj supruzi, mojoj porodici, agentu i prijateljima, onima koji su uvijek uz mene."