Keylor Navas: "Nemam riječi kojima bih izrazio svoju zahvalnost Zinedineu Zidaneu"

Keylor Navas je odlučan da zadrži svoje mjesto prvog golmana u ekipi sa Santiago Bernabeua u slučaju da uskoro dobije konkurenciju. 

Keylor Navas je spreman da se bori do smrti 

Keylor Navas je u protekloj sezoni pomogao Real Madridu da dođe do titule u La Ligi, ali i da osvoji Ligu prvaka. Uprkos njegovim dobrim partijama već odavno se špekuliše da bi na Santiago Bernabeu uskoro moglo stići neko od velikih golmanskih imena.

Kao moguća pojačanja spominju se Thibaut Courtois, David de Gea i mladi Gianluigi Donnarumma.

Ipak, sigurno je da Keylor Navas neće tako lako prepustiti svoje mjesto među stativama.

"Boriću se do smrti sa bilo kim ko dođe", kratko je poručio Keylor Navas za špansku Marcu, ali i izrazio zahvalnost Zinedineu Zidaneu na ukazanoj prilici:

"Jako sam zahvalan Zidaneu i uvijek ću biti. Uvijek me je podržavao i bio je uz mene u najtežim trenucima u ovoj sezoni. Sve što se dogodilo u mome životu ove, a i prošle sezone je zbog njega. Jednostavno ne postoje riječi kojima mogu izraziti zahvalnost za sve što je učinio za mene. Kada si u kompliciranoj situaciji, važno je da je trener uz tebe i on je bio uz mene."

Keylor Navas ima podršku saigrača, naravno tu je i naša podrška

Keylor Navas je rekao da ima podršku svojih saigrača i da su mu puno pomogli ove godine.

"Istina je da imam podršku svojih suigrača i dosta su mi pomogli ove godine. Mi u svlačionici uvijek podržavamo jedni druge. Kada jednog igrača ne ide ništa, to je problem za nas sve. Kod nas se nitko ne brine samo o sebi, uvijek je tim na prvom mjestu."

Kostarikanac jedva čeka da počne nova sezona i jako je sretan što igra za Real Madrid.

"Sretan sam što igram za Real Madrid, motiviran sam više nego ikad i jedva čekam početak sezone. Prošle godine zbog ozljede nisam odradio predsezonu i to je dosta utjecalo na mene, a i na moju formu, ta ozljeda je bila jako komplicirana. Nakon toga sam se morao boriti protiv mnogih stvari, ali posljednja tri mjeseca su bila fenomenalna za mene."

Keylor Navas je na Santiago Bernabeu stigao 2014. godine iz Levantea, a od tada je u dresu Real Madrida a stigao do naslova prvaka Španije i dva trofeja Lige prvaka.