Jose Mourinho: "Real Madrid je želio da ostanem, morao sam preklinjati da me puste"

"Iskreno, Real je želio da ostanem, ali ja nisam bio zainteresovan za svoj život tamo i želio sam se vratiti u Englesku, tvrdi Portugalac.

Jose Mourinho molio da ga puste iz Real Madrida

Jose Mourinho tvrdi da je morao moliti Real Madrid u maju/svibnju 2013. godine da ga puste, ali da se u Manchester Unitedu to neće dogoditi, iako je situacija u oba kluba jako slična.

"U nogometu se općenito dogodila velika evolucija, ne samo kod moćnih momčadi, nego kod svih momčadi. Evolucija u smislu promjena koje su momčadima dopustile ekonomsku snagu."

"Manchester United jednostavno nije slijedio taj napredak. Moj posao nije samo razvoj ekipe, nogometni i igrački ciljevi, on je puno više od toga," rekao je Jose Mourinho pa je nastavio:

"Isto se dogodilo i Real Madridu, klubu s velikim očekivanjima i teškim periodom u kojemu je razlika između njega i Barcelone postajala sve veća i veća. Kada sam došao moj zadatak nije bio samo razvoj momčadi, nego i unaprjeđenje svega ostaloga oko momčadi."

Jose Mourinho dok je vodio Real Madrid

"Iskreno, Real je želio da ostanem. Nisu željeli da odem, klub, predsjednik, uprava,svi su osjećali što sam napravio i svi su željeli da ostanem. Zapravo, gotovo sam ih morao preklinjati da me puste da idem. Mislim da se to u Unitedu neće dogoditi jer ja ne želim otići iz kluba."

"Real Madrid je bio nešto što sam želio. Dva puta ranije sam imao priliku otići u Real, ali sam odbio, a treći put jednostavno nisam mogao reći ne takvom klubu."

"Želio sam osvojiti naslov u Španjolskoj, ali nisam mogao ostati. Nisam bio zaljubljen u svoj život tamo, želio sam se vratiti u Englesku. A tada je značiloo povratak u Chelsea," završio je Mourinho.