Carvajal: "Želimo osvojiti sve trofeje za koje se borimo"

"Ovo je moja 15. sezona, svake godine se osjećam ponosniji u klubu", izjavio je Dani Carvajal, desni bek Real Madrida.

Dani Carvajal želi da njegov tim osvoji sve trofeje

A 15 sezona u Real Madridu donosi sa sobom pravi potencijal da postigne mnogo, uključujući i impresivnu trofej stazu u kojoj je osvojio 3 titule Lige prvaka.

Na kraju petog dana treninga na predsezonskim pripremama u Los Angelesu, Dani Carvajal u svojoj 15-oj sezoni u klubu, govorio je za Realmadrid TV i Realmadrid.com.

"Mi smo uzuđeni, imamo još puno više da radimo. Želimo osvojiti sva takmičenja za koja smo uključeni, jer postoji stvarna ambicija u ovom timu."

Dani Carvajal igra svoju 15. sezonu u dresu Real Madrida

"Mi želimo dati sve od sebe i osvojiti puno trofeja za fanove Real Madrida. Ovo je moja 15. sezona i svake godine se osjećam ponosnim u klubu. Nadam se da ću biti ovdje još mnogo godina  i ja mogu samo da se zahvalim klubu što su mi pružili tu šansu."

Predsezona
"Bio je prilično zahtjevan trening, s dobrim tempom, ali to je upravo ono što nam treba.  Moramo biti 100 % spremni za novu sezonu."

Priprema za Super kup
"Sjećam se da smo u prošlogodišnjem Super kupa protiv Seville uspjeli da se vratimo u posljednjim minutama, zahvaljujući našim jakim treninzima, što bi moglo biti presudno za cijelu sezonu."