Pepe: "Ono što je Zidane napravio je spektakularno, ali postoje stvari koje ne razumijem"

Defanzivac Real Madrida, Pepe, napustio je klub nakon 10 godina, a njegova najbliža destinacija je PSG, iako je bio bliži Interu u jednom trenutku.

Pepe napušta Real Madrid nakon 10 godina

"Real Madrid mi je ponudio ugovor na jednu godinu, ja sam to odbio i tražio na dvije godine, oni to nisu prihvatili i ja sam odbio da ostanem. Klub prema meni nije postupio ispravno, to me je naljutilo", rekao je Pepe i nastavio:

"Ne želim nikoga kriviti što odlazim. Zidane je postigao izvanredne rezultate sa ekipom. Ali još uvijek ne mogu da razumijem neke stvari. Samo sam nestao iz tima. Nisam mu rekao zbogom jer su Real i Zidane znali i prije da ću otići, prije nego ja odlučim."

Pepe je rekao kako je uvijek davao svoj maksimum za momčad Real Madrida.

"Bio sam sretan u Madridu. Osjećao sam se jako voljeno i to je nešto što niko ne može da mi oduzme. Real Madrid je bio poseban klub. Svaki trening, utakmica na Santiago Bernabeu. Svaki trenutak je poseban, sve ostaje sa mnom, sve vrijeme koje sam proveo sa ovim klubom."

Pepe je u Real Madridu prveo 10 godina, a mnoge je iznenadilo kada je rekao da mu se sviđalo kako je Rafa Benitez vodio klub prije Zinedinea Zidanea.

"Sa njim sam se mnogo slagao, iako nisam igrao na početku. Zidane i Benitez su potpuno drugačiji ljudi. Volio sam Benitezov način rada. Postoje neki koji su prosvetljeni, mogu da pobjede ili izgube. Ja vjerujem u posao", naglasio je Pepe.

Pepe je od 2007.-2017. godine odigrao 229 utakmica i postigao 13 golova za Real Madrid.
Nek mu je sretno u nastavku karijere i da nastavi sa odličnim partijama.