Pepe napisao oproštajno pismo na društvenim mrežama koje glasi...

Pepe napušta Real Madrid nakon 10 godina provedenih na Santiago Bernabeu.

Pepe napisao oproštajno pismo na društvenim mrežama

Pepe je danas napisao i oproštajno pismo na društvenim mrežama koje glasi:

"Taj dan je došao... 12. jula/srpnja 2007. godine samo došao u Real Madrid i bio sam uzbuđen kao malo dijete jer sam shvatio da mi se ispunio moj dječački san. Danas, 10 godina kasnije, došao je dan kada se trebam oprostiti jer neću više igrati u ovome dresu. Nosio sam ovaj dres sa velikim ponosom. Želim se zahvaliti svima koji su me podržavali i svima koji su zajedno sa mnom ispisali ovu sjajnu priču. Želim se zahvaliti i svojim prijateljima i suigračima koji je će uvijek ostati u mome srcu, bez obzira gdje da odem. Također se opraštam i od grada, ovdje su se rodile moje kćerke i odrasle su ovdje. Sretan sam zbog svega što sam postigao u ovome klubu i uvijek ću pamtiti sve koji su me podržavali. Šta je bilo najbolje u posljednjih 10 godina? Trenirati svaki dan sa sjajnim igračima, družiti se svaki dan sa članovima kluba... nevjerojatan osjećaj je uvijek bio kada sam izlazio na Santiago Bernabeu jer sam imao podršku svih navijača. Real Madrid i ljubav koji ste mi pružali će uvijek biti dio moje povijesti, moga života. Hvala na svemu i vidimo se neki drugi put!"

Sa Realom je bio prvak Evrope tri puta

Képler Laveran Lima Ferreira (Rođen u Maceió, 26. veljače 1983. godine), poznatiji kao Pepe, portugalski je nogometaš. Svoju nogometnu karijeru je započeo sa Corinthiansom, lokalnim timom. Upravo tamo je dobio nadimak Pepe.

Iako je imao poteškoća u prilagođavanju na otoku Madeiri, gdje ga je uhvatila nostalgija, Pepe je brzo napredovao. Njegov uspon kroz Marítimo nije prošao nezapaženo jer ga je primijetio jedan od europskih nogometnih divova Porto. Međutim Pepe se odlučio za Porto u kojem je poslije odlaska Mourinha i dolaska Co Adriaansea dostiže svoju potpunu afirmaciju. U Real Madrid prelazi 2007.

Pepeov dolazak u Real Madrid 2007. godine

Dana 10. srpnja 2007. Pepe potpisuje ugovor sa Realom, u transferu vrijednom 30 milijuna eura. 

Nakon 10 godina provedenih na Santiago Bernabeu, došao je red da Pepe napusti Real Madrid.

Sa srećom Pepe u nastavku karijere!