Nacho: "Svima će se svidjeti novi dresovi Reala"

"Sljedeće sezone moramo braniti puno naslova, ali imamo snagu, želju i oduševljenje da se stvari odvijaju dobro", rekao je defanzivac Reala.

Nacho kaže da će se svima svidjeti novi dresovi

Nacho je bio zvijezda na prezentaciji dresova za iduću sezonu Real Madrida. 

S novim garniturama, bijelci će pokušati da se nose tamo gdje su stali prošle sezone nakon osvajanja četiri naslova: Liga prvaka, La Lig, Svjetsko klupsko prvenstvo i europski Superkup. 

A Nacho je razgovarao o novim dresovim: "Volim što sam madridista, bijela boja je uvijek posebna. Oni uvijek imaju dašak inovativnosti i siguran sam da će svi ih voljeti."

Nacho je govorio o novoj sezoni koja dolazi

Sljedeća sezona

"Bit će teško, kao i svake godine. Mi smo završili našu najbolju sezonu na kolektivnoj i osobnoj razini, a sljedeća će biti teška, jer moramo braniti puno naslova, ali imamo snage, želje i entuzijazam da stvari dobro krenu. Nadam se da će svaka sezona ovako završiti, tim ima taj smisao za pobjedu."

"To je bila moja najbolja sezona, bez sumnje, jer sam odigrao najviše minuta. Hvala treneru koji me je nagradio za trud, to je bila sezona u kojoj sam igrao najviše. Zajedno smo postigli velike stvari."

Obrambeni rad
"Obrana je jednako važno kao i napad. To je pozicija koja pruža bazu i važno je da cijela ekipa brani. Zbog toga smo postigli velike stvari."

Predsezona
"To je najteža stvar. Treniram ujutro i popodne i ima dana kada samo želite da ste u krevetu. Osim toga, imamo velikog fizičkog trenera Antonia Pintusa, koja radi stvari vrlo dobro i igrači su jako zadovoljni s njim. Mi radimo u predsezoni da budemo što bolji u sezoni koja dolazi."