Leo Messi je mogao da igra za Real Madrid, kaže agent koji ga je doveo u Barcelonu

Agent Horacio Gaggioli pomogao je uzeti Leo Messija iz Newells Old Boysa da ga dovede u Barcelonu tada kao 13-godišnjaka.

Leo Messi je se mogao pridružiti Real Madridu kao dijete

Lionel Messi je mogao biti igrač Real Madrida.

Njegov agent Horacio Gaggioli je pomogao da ga dovede u Barcelonu iz Newells Old Boysa još dok je imao 13 godina.

Na današnji 30. rođendan Lea Messija, njegov agent je otkrio da su stvari mogle ići u drugačijem smjeru.

"S obzirom na životne okolnosti, otišao sam da živim u Barcelonu i doveo sam ga tamo. Ali, mogao sam da živim u Madridu", rekao je Gaggioli za Globoesporte.

Mali Lioenel Messi dok je igrao za Newells Old Boys

"Da se to dogodilo, odveo bih Messija u Real na probu. To je život, takvi detalji rade velike razlike."

"Danas, Messi je mogao biti igrač Real Madrida, naravno."

"Želio je da mu porodica dođe u Španiju, u gradu kojem sam ja, tu bi imali malo podrške."

"Kad sam ga vidio na aerodromu, nisam mislio da taj dječak može biti nogometaš, jer bio je tako malen i mršav."

"Nisam imao dobar dojam o njemu. Ali kad sam ga vidio na treningu u Barci, odmah sam vidio da može igrati gdje god!"

Leo Messi je osvojio pet Zlatnih lopti

Ali Lioenl Messi je odabrao Barcelonu i ispisao je s njima historiju. Tokom svojih 17 godina u klubu, on je postigao 507 golova za njih, što je rekord kluba.

S Barcelonom je osvojio 8 titula La Lige, 4 titule Lige prvaka. Osvojio je Zlatnu loptu 5 puta. Izgleda da mu je Barcelona bila pravi odabir u životu.

Sretan 30. rođendan Leo Messi od stranice Real Madrid Balkan.