Kylian Mbappe: "Real Madrid me pokušava dovesti još od moje četrnaeste godine"

Francuski reprezentativac Kyliam Mbappe se obratio medijima nakon utakmice između Francuske i Engleske, te je govorio o prelasku u Real Madrid.

Real Madrid je pokušao da dovede Mbappea kada je imao 14 godina

"Real Madrid me pokušava dovesti još od moje četrnaeste godine", rekao Kylian Mbappe.

Već nekoliko puta je izjavio za medije da je odbio Real Madrid zbog toga što je bio premlad i nije imao dovoljno iskustva.

Nakon utakmice prijateljse utakmice između Francuske i Engleske, gdje su Trikolori slavili sa 3-2, niko nije pitao Mbappea da li je spreman da zaigra za Kraljevski klub.

Kylian Mbappe je govorio i o utakmici protiv Engleske, gdje je odlično igrao, ali nije uspio da postigne gol, zato je upisao jednu asistenciju.

"Kada želite nešto puno, to se obično ne desi. Tako je večeras bilo. Zadovoljan sam svojom igrom, bilo je dobro, ali uvijek se može mnogo bolje", rekao je Mbappe.