Zinedine Zidane uoči uzvratne utakmice protiv Atletica: "Idemo pokušati pobijediti"

Zinedine Zidane pojavio se na konferenciji za novinare kako bi razgovarao o uzvratnoj utakmici protiv Atletica u polufinalu Lige prvaka.
Zidane uoči sutrašnje utakmice dao nekoliko izjava

"Mi ćemo pokušati da zadovoljimo igrom kao i uvijek, želimo pokušati igrati svoju igru, trudit ćemo se maksimalno i vidjet ćemo šta će biti, naša ideje se neće promjeniti."

Možete li zamisliti da ne igrate finale
"Uvijek sam stvarao nešto negativno u glavi, igrat ćemo na rezultat."

Vinicius
"Ja ga ne znam osobno, ne želim govoriti o tome šsta će se dogoditi."

Neuspjeh ako ništa ne osvojite
"Nepravedno ili ne, mi smo učinili maksimum kako bi dobili ono što želimo. Igrači rade s nevjerojatnom profesionalnošću, sreća je da svaka tri dana mi to možemo dokazati."

Šta čeka rivala
"Atletico če imati svoje šanse, mislim da moram ići na naš način, ništa se neće promijeniti, pokušat ćemo dati maksimum."

Dvostruki izazvo
"Povijest ovog kluba se ne može izbjeći, znamo da je to veliki klub, to uvijek moramo dokazati. Ono što želimo je da prođemo u finale Lige prvaka."

Theo Hernandez
"Nije vrijeme za razgovor o pojačanjima i što će se dogoditi između navijača Reala i Atletica. Neće se biti u mogućnosti da se popravi, neću ništa o tome komentarisati, mislim o sutrašnjoj utakmici."

Opravljeni igrači i Nacho
"Nacho može igrati na bilo kojoj poziciji, Pepe je u redu kao i Raphael Varane."

Kako se osjećate
"Osjećamo se ugodno, bez vrtoglavica i razmišljam samo o sutrašnjoj utakmici."

Poruka navijačima
"Budite uz nas, mi ćemo uvijek dati sve od sebe."