Zinedine Zidane: "Spremni smo za dva finala koja dolaze u La Ligi"

"Celta će biti težak protivnik, jer oni su dobra ekipa i dat će sve od sebe", rekao je trener Real Madrida, Zinedine Zidane.

Zinedine Zidane dao nekoliko izjava uoči sutrašnje utakmice protiv Celte

Zinedine Zidane se obratio novinarima u Real Madrid Cityju, dan uoči zaostale ligaške utakmice protiv Celte koja se igra na Balaidos stadionu od 21:00 sati.

Trener Real Madrida, Zinedine Zidane dao je nekoliko izjava uoči sutrašnje utakmice.

"Mi smo spremni. Imamo još dva finala igrati u ligi. Fizički smo svi u vrlo dobrom stanju, te se veselimo sutrašnjoj utakmicu. Ja samo razmišljam pozitivno i dat ćemo 100% od onoga što imamo."

"Bit će teško, jer Celta je dobra momčad. Znamo da su dobar protivnik i to će biti teško, baš kao što je i protiv Seville bilo, tako će biti i protiv Malage. Očekujem istu Celtu kao i uvijek, oni imaju vrlo dobru momčad i oni će igrati njihovu igru. Celta će dati sve od sebe i bit će teško, ali nećemo promijeniti ono što radim. Mi ćemo pokušati igrati stvarno dobro u dvije preostale utakmice. Ono što me najviše zanima je ono što ćemo učiniti."

Osjećaj poput prvaka
"Ne osjećamo se kao prvaci. Nećemo se opustiti. Nismo osvojili ništa. Mislim da su svi zadovoljni sa mnom i to je to. Sada ne razmišljam o budućnosti, samo dan za dan radimo. To je stresan posao, ali uživam u svakom danu mog posla. Sada nisam zabrinut."

Cristiano Ronaldo
"On će biti s nama sutra."
 
Moguće suspenzije
"Isco, Cristiano Ronaldo i Lucas Vazquez će igrati ako moraju. Oni će učiniti sve da ne bi dobili karton."
 
Oporavak Balea
"Nije vrijeme za razgovor o finalu Lige prvaka. On je puno bolje i već je bio na treningu, ali ne s timom. Mi smo zadovoljni s njim, ali mi samo razmišljamo o sutrašnjoj utakmici i on neće putovati u Vigo”. 
 
Morata
"Bio je ljut na nešto drugo, a ne na mene. To su stvari koje se mogu dogoditi."

Golmani
"Imamo tri jako dobra golmana, sretni smo što ih imamo. Ne znam što će se dogoditi sljedeće godine. Ruben je igrao manje, ali on je bio spektakularan."

James
"To nije za raspravu. On je s nama, iako danas on nije trenirao jer je dobio težak udarac. Mi samo razmišljamo o finalu tri utakmice koje imamo u nastavku."