Zinedine Zidane se jučer pojavio na preskoferenciji u Real Madrid Cityju, dan uoči posljednje utakmice u La Ligi protiv Malage.

"Sve je u našim rukama"

 "Sve je u našim rukama. Imamo još jednu utakmicu i radimo tačno onako kako smo željeli. Idemo u utakmicu u velikoj fizičkoj formi, mi ćemo izaći i dati sve od sebe za pobjedu, baš kao što smo uvijek učinili."

"Nećemo ništa mijenjati. Plan je jasan, dati 100% od sebe i pobijediti, kao i uvijek. Jedina stvar u našim glavama je da idemo na pobjedu u utakmici. Mi smo u dobrom raspoloženju i oidličnoj formi. Svi će putovati sutra, svi smo važni i svatko treba biti spreman za utakmicu."

Malaga
"Bit će teško protiv momčadi koja je igra fenomenalno u zadnje vrijeme. Mi se oslanjamo se na našu igru i ja sam više zabrinut s onim što radimo. To će biti teška utakmica. Málaga ima neke vrlo dobre rezultate i mislim da će biti još teže nego u srijedu protiv Celte. Znali smo da će biti teško u posljednej tri utakmice."

Zaslužujete li biti prvaci? 
"Postoji mnogo timova koji zaslužuju osvojiti La Ligu, a sutra ćemo vidjeti tko će to biti. Mi smo radili vrlo dobro do sada. Mi smo u finalu La Lige, a zatim imamo još jedno finale u Ligi prvaka. Mi smo učinili veliki posao, ali nismo osvojili ništa još."

Teško je osvojiti La Ligu
"Znamo koliko je teško osvojiti La Ligau. To je vrlo teško, jer postoji 38 utakmica, to je jako teško. Svaku sedmicu ili svaka tri dana, morate pokazati kolikoželite osvojiti titulu i to je ono što smo uspjeli napraviti. Radimo vrlo teško, a igrači su fantastični svaki dan. Mi zaslužujemo poziciju u kojoj se nalazimo. Mi smo na vrhu i sada imamo šansu da konačno završimo posao u najtežoj utakmici."

Pohvala za momčad
"Svi igrači, i ja sam to rekao od početka, su spektakularne. Svatko je fantastičan i svi se osjećaju važnim. Neki igraju više od drugih, ali to će uvijek biti slučaj. Oni su svi bili jednako dobri i svi su imali presudnu ulogu za nas, pogotovo kada igramo svaka tri dana."