Varane: " Real Madrid nije poput drugih klubova, to je nešto posebno"

Francuski defanzivac bio je zvijezda programa Real Madrid TV-a.
 
Raphael Varane je bio zvijezda najnovije epizode Campo de estrellas

Raphaël Varane  bio je zvijezda najnovije epizode Campo de estrellas na Real Madrid TV-u. Francuz je objasnio šta mu znači Real Madrid: 

"To je klub u kojem uvijek postoje stvari od običnih događaja, to nije kao drugi klubovi. Oni su osvojili 11 titula Lige prvaka, a to je upravo nevjerojatno. To je poseban odnos s Ligom prvaka. Dolazeći u Real Madrid bilo je ostvarenje sna."

"Osvajanje dva naslova Lige Prvaka u tri godine je povijesni podvig. Nikad neću naviknuti na osvajanje Lige prvaka. To je jedinstveno. To je lijepa stvar u nogometu, možete osvojiti jedan naslov, ali uvijek želite više."

Početak
"Ja sam se bojao igrati za tim. Igrao sam se s mojim bratom u vrtu,  ne znam kako je biti dio tima. Moj tata me to naučio. Otišao sam i uživao sam prvi dan toliko da sam od tada uvijek samo želio igrati."

Poziv iz Reala
"Bio sam na faksu i Zidane me pozvao, podigao sam slušalicu ne znajući tko je to bio. Govorio mi je ida to nije šala, da je to zaista on. Rekao sam: „Tko je to?”. I ja sam prepoznao glas. Bio sam zbunjen i to je bio takvo iznenađenje da sam ga pitao može li nazvati neki drugi put, jer sam bio zauzet. Možete zamisliti puno stvari, ali nikad Real Madrid. Bili su toliko veliki da nikada nisam ni razmišljao o tome. Na kraju, odlučio sam doći ovamo."

"Uvijek ću se sjećati kad sam stigao na aerodrom i tamo su bile hrpe novinara koji čekaju. Samo sam razmišljao o dolasku u klub i potpisivanju i nisam očekivao takvo uzbuđenje, toliko energije da vidi igrača. Shvatio sam tada gdje sam došao. Kad sam vidio sve te titule, stadion, grad, to je bilo kao san, vrlo poseban trenutak."

Podrška
"Moj prva sjećanja na Bernabéu kada sam obukao dres. Stajao sam sam i gledao u ormarić i rekao sam sebi: Ovo su moji suigrači sada, to je nevjerojatno. Dobrodošlica je bila sjajna u svlačionici. Podrška Benzeme i Diarre mi je bila važna i uvijek su činili sve što mogu da mi pomognu. U dobi od 18, niko me nije poznavao, morao sam im pokazati da sam bio sposoban dijeliti svlačionicu s njima:"

Prva utakmica i gol
"To je bilo protiv Galatasaraya i nisam mogao prestati gledati navijače. Bio sam vrlo fokusiran i ne sjećam se mnogo od igre. Moj prvi golje bio neopisiv trenutak. Bila je to čudna stvar. Za pet ili šest sekundi poslije nisam čuo nikakav zvuk. Bio sam u nekom drugom svijetu, svijetu emocija. Htio sam opet zabiti i čuti navijače. Bio sam treći najmlađi igrač u klubu koji je imao debi u  Ligi prvaka."

Prvi gol protiv Barcelone

Igra života
"Sve je išlo savršeno. Nisam mogao sanjati bolje. Osjećao sam se sjajno, zaista ugodno. To je bila moja prva utakmica protiv Barcelone kod kuće i postigao sam gol. Imao sam dobru igru u obrani. Protiv Messija, pokušao sam predvidjeti potez jer bi u suprotnom bilo teško ga zaustaviti."

La Decima
"Znao sam da ću igrati, nisam mogao spavati. Bilo je puno pritiska i napetosti. Ljudi su čekali tako dugo za La Decimu, ali to je bio najveći užitak i emocionalna utakmica koju sam ikad igrao."

 Ozljede
"To je bio prvi težak trenutak moje karijere. To je dio života profesionalnih nogometaša i to je uvijek razočaravajuće. Bilo je to teško razdoblje, ali to me jača. Bio sam nestrpljiv da se vratim i budem na 100%."