Sergio Ramos: "Ne smijemo razmišljati o rezultatu iz prve utakmice, idemo na pobjedu"

"Moramo dati sve od sebe, ostavit ćemo naše duše na terenu, vjerujemo u sebe", rekao je kapiten Real Madrida, Sergio Ramos uoči sutrašnje utakmice.

Sergio Ramos dao nekoliko izjava uoči sutrašnje utakmice

Sergio Ramos se pojavio na konferenciji za novinare dan uoči uzvratne utakmice polufinala Lige prvaka protiv Atletico Madrida, koja se igra od 20:45 sati na Vicente Calderonu.

Kapiten je dao nekoliko izjava uoči sutrašnje utakmice.

"Htio bih poslati poruku igračima, da kada izađu na teren moraju imati jasne ideje. U nogometu se može svašta dogoditi, moramo dati sve od sebe i ostaviti naše duše na terenu, mi vjerujemo u sebe. Ključ uspjeha je jedinstvo i timski rad, to je ono što mi radimo. Ne smijemo razmišljati o rezultatu iz prve utakmice, moramo ići po pobjedu."

"Ne znam šta navijači osjećaju. Ali ja sam doživio veliku atmosferu na Santiago Bernabeu u prvoj utakmici polufinala i to je ono što vam mogu reći o tome. Idemo sutra igrati nogomet, imamo odličan rezultat, idemo dati sve od sebe. Nećemo braniti rezultat koji imamo."

Dobar rad Zidanea
To sam očekivao. On je postigao stvari koje gotovo nitko nije postigao na statističkoj razini, u smislu rezultata, a to se vrlo cijeni. Vrlo smo sretni kako nas vodi, to se vidi na  rezultatima."

Znati kako pobijediti i izgubiti
"Tijekom moje karijere sam pobijeđivao i gubio. Ja sam odveden u pobjede i bolje ezultate, ali morate znati kako se nositi sa porazom. Ja sam imao lekcije i naučio sam više u porazima."

Atmosfera
"Nije prvi put da igramo na Vicente Calderonu, imaju jako dobru podršku svojih navijača, zbog toga će biti više motivirani. Nema velike razlike između navijača Bayerna i Atletica."

Borba za dva naslova
"Mi smo sigurni u sebe. Sve je u našim rukama, možemo osvojiti ta dva naslova, a mi ih možemo i izgubiti. Moramo imati jednako jasne ideje o tome ono što mi pokušavamo učiniti. Dobar dio sezone dolazi, to je vrlo lijep trenutak."