Sergio Ramos: "Bilo bi ostvarenje sna da osvojimo dvije titule Lige prvaka za redom"

"To je posebno finale za mene, mi smo na jedan korak do osvajanja druge titule Lige prvaka zaredom", rekao je Gareth Bale.

"Bila bi velika historija za Real Madrid kad bi osvojili dvije titule Lige prvaka za redom" 

Na dan otvorenih medija za finale Lige prvaka održano u Real Madrid Cityju, igrači bijelih su analizirali finale u subotu protiv Juventusa (20:45 sati).

Sergio Ramos

"Osvajanje dvije titule Lige prvaka zaredom je dio historije za Real Madrid i sada moramo da branimo naš naslov i moramo biti ekstra motivisanii da bi osvojili dva puta za redom."

"Kao kapiten bilo bi ostvarenje sna i gotovo bi mogao umrijeti u miru. Nadam se da možemo donijeti pehar kući. Tri  titule Lige prvaka u četiri godine bi bilo sjajno."

Uspjeh

"Mi nismo tim koji se previše hvalimo, ali ova godina je bila nešto posebno, s puno truda i rada. To je ono što nam je pomoglo da osvojimo ligu. Također smo pokazali kakvi smo u najtežim trenucima. Držali smo se timski, imali dobru atmosferu i zdravu konkurenciju između saigrača, sa Zidaneom koji zna kako da pravi rotacije i to je radio izvanredno."

Bale: "Želimo osvojiti sve"

"Osjećam se odlično i u potpunosti sam se oporavio. To je posebno finale u gradu u kojem sam se rodio. Mi smo samo jedan korak od osvajanja druge po redu titule Lige prvaka i da ostvarimo historiju. Morate igrati ovu igru ​​i dati sve od sebe, ne postoji nikakva tajna osvajanja, samo naporan rad. Moramo biti ujedinjeni i imamo iskustva da osvojimo. Mi smo osvojili ligu, sada ćemo se boriti za Ligu prvaka i želimo pobijediti."

Navas: "Mi igramo protiv sjajnog tim i moramo ih poštovati"

"Finale neće biti lagano. Mi igramo protiv sjajnog tima i moramo ih poštovati. Mi smo u dobroj formi i fizički radimo sa željom da igramo najbolje što možemo i da pobijedimo. Najvažnija stvar je osvojiti trofej. Nadam se da ćemo osvojiti Ligu prvaka."

Varane: "Imamo iskustvo, bili smo u dva finala nedavno"

"Mi smo opušteni i imamo iskustva jer smo igrali dva finala Lige prvaka nedavno. Mi smo sigurni u našu igru. Znamo koliko morate raditi za osvajanje titule i igrati za Real Madrid. Svako treba pomoć svojih saigrača. Svi radimo za isti cilj. U mojim godinama bi bilo sjajno da osvojim tri Lige prvaka."

Morata: "Mi smo u velikoj formi"

"To je finale Lige prvaka protiv Juventusa, koji su veliki klub. Mi smo u velikoj fizičkoj formi. Vrlo smo uzbuđeni o ovoj utakmici. Znamo da možemo napraviti historiju, ali ne smijemo se fokusirati na to u ovoj fazi. Ući ćemo kao u svaku drugu utakmicu i pokušati osvojiti titulu."

Poruka navijačima

"Hvala na podršci. To je završni korak posljednje utakmice i mi ćemo dati sve od sebe u finalu da osvojimo Ligu prvaka i nastaviti sa pisanjem historije."

Kovačić: "Želimo osvojiti Ligu prvaka i napraviti historiju"

"Mi se pripremamo na isti način na koji uvijek radimo jer je svaka utakmica važna. To je finale, ali želimo da nastavimo kao što smo radili do sada. Želimo osvojiti naslov i napraviti historiju. Ovo je bila odlična sezona za nas. Svi su učinili fantastičan posao i to je od ključne važnosti za tim. Juventus ima odličnu odbranu, ali mi imamo najbolje igrače i najbolji napad."