Morata: "Osvajanje La Decime bilo je nevjerovatno, to je san svakog nogometaša"

Napadač Real Madrida i reprezentativac Španije, Alvaro Morata bio je zvijezda najnovije emisije "Campo de estrellas" na Real Madrid TV-u.
Prva utakmica za Real Madrid mi je bio najsretnij trenutak u životu

Alvaro Morata je bio zvijezda najnovije emisije Campo de estrellas u kojoj je napadač Reala razgovarao o njegovom djetinjstvu i njegovoj fudbalskoj karijeri.

"Prvu utakmicu sam odigrao protiv Zaragoze 17. decembra. To je jedan od najsretnijih trenutaka u mom životu. Obući dres Real Madrida  i igrati za njih je divan osjećaj. Zatim sam 22. decembra napravio moj Santiago Bernabéu debi protiv Levantea u Copa del Rey, i na toj utakmici sam bio blizu da postignem gol. Volio bih da sam postigao pogodak", izjavio je Alvaro Morata za Real Madrid TV.

 "Osvajanje Lige prvaka je krajnji san za bilo kog mladog igrača i bilo kog fudbalera. Prošlo je dosta vremena otkako je Real Madrid La Décimu, bilo je to izuzetno značajno. Bilo je nevjerovatno jer smo gubili, dobio sam priliku da zaigram, ispostavilo se na kraju da je to bio nevjerovatan osjećaj."
"Uvijek sam sa sobom nosio loptu"

Djetinjstvo
"Sjećam se da sam uvijek sa sobom nosio loptu. Nisam mislio ni o čemu drugom sem fudbala, uvijek sam čekao priliku da igram nogomet. Nekada sam ostajao do kasno i gledao utakmica, čak i ako je to bila utakmica Lige prvaka koja je otišla u produžetke, nitko me nije mogao natjerati da idem u krevet."

Prvi tim
"I Atletico i Real Madrid zvali su mog tatu, ali u to vrijeme nisam učio u školi i nisu me puštali dok se ne popravim. Atletico mi je bio bliži, bio sam njihov igrač u akademiji. To je bio početak perioda kad sam prestao uživati u nogometu, izgubio sam ljubav prema nogometu. Počeo sam razmišljati o tenisu, jer sam i to igrao i mislio sam da bi bilo bolje. Bio sam previše nestrpljiv."
Prva utakmica u dresu Real Madrida protiv Zaragoze

"Moja prva utakmica za Real Madrid je najsretniji trenutak u životu."

"Otišao sam da treniram sa Zona Norte i mislim da je godina bila ključna za moju budućnost, jer sam ponovo počeo da uživam u nogometu, postigao sam više golova od bilo koga. Zatim, nakon prolaska iz Getafea, vratio sam se u Madrid i rekli su mi da žele da odem i igrati za Real Madrid. To je bio san, ali je to bio slučaj izbora: uživati igrajući nogomet ili pokušati postati profesionalac. Od tada, vrijeme je letilo."

 Prva predsezona
"Samo sam stigao u Malagu na odmor i pozvali su me da mi kažu da idem u Ameriku. Nisam ni znao gdje mi je pasoš. Osjetio sam nervozu i nisam baš znao šta da radim. Počeo sam da plačem. Predsezona je bila luda. Došao sam sa Ronaldom u prvoj utakmici, nisam znao šta radim. Rekli su da mi je glava u oblacima, ali svi oni su bili prema meni briljantni."
"Otišao sam u Juventus da bi se vratio u Madrid"

Juventus
"Real Madrid pun najboljih igrača na svijetu i tu je teško, tako da sam zato otišao, da bi mogao da se vratim jednog dana. Povrijedio sam se , bilo je užasno, ali sam se stvarno borio. Počeo sam gledati filmove i čitati na talijanskom, napravio sam puno napora da se prilagodim. Na kraju, osvojili smo ligu i kup, ne može biti bolje. Osjećao sam ljubav od fanova. Sudbina nas je stavila protiv Madrida u Ligi prvaka i zaista sam patio.Postigao sam gol,  platio bih da smo igrali protiv bilo koje druge momčadi. Ja sam dužnik Madridu i Bernabeu." 
Povratak na Santiago Bernabeu sa puno emocija

Njegov povratak
"Tog ljeta je bila moja zadnja šansa da dođem i igrati ovdje. Ja sam bio na Euru 2016. godine, a moj agent je javio da idem nazad. Ponudili su mi novi ugovor i mogu reći da to nije za mene prodaja, jer su imali vjeru u mene. Bio je to dan koji sam čekao dugo vremena. Nisam mogao suzdržati moje emocije na dan mog predstavljanja."