Arsenalova zvijezda Mesut Ozil kaže da je u Madridu imao najveći pritisak.
"U Realu sam imao najveći pritisak" 

Njemački reprezentativac i igrač Arsenala, Mesut Ozil priznao da tokom svoje karijere nikada nije osjetio toliko velik pritisak kao što je bilo u Real Madridu.

"Ne mogu se porediti očekivanja svakog kluba sa Real Madridom. Čak ni Arsenal to ne može. Real Madrid mora pobjediti svaku utakmicu, čak i protiv Barcelone kada gubite", rekao je Mesut Ozil za "goal.com".
Mesut Ozil i Jose Mourinho dok su bili u Real Madridu

"Pogotovo ako ste mlad igrač, morate naučiti da imate taj mentalitet pobjednika. Jose Mourinho mi je puno pomogao s tim, uvijek me je podržavao, a ja sam mu uzvraćao sa dobrom igrom", dodao je 28-godišnjak koji je od 2010. - 2013. godine nosio dres Real Madrida.
Mesut Ozil u dresu Real Madrida

Sa Realom je osvojio La Ligu, Copa del Rey i Superkup Španije.

Također Mesut Ozil je otkrio da je 2016. godine odbio ogromnu ponudu kineskog kluba, jer za njega novac nikada nije igrao važnu ulogu. Iako je przinao da je ponuda bila primamljiva, ali naslovi i ciljevi su mnogo važniji od novca. Od samog početka Kina mu nije bila ušla u planove.

Njemački reprezentativac Mesut Ozil ima 28 godina. Trenutno je igrač Arsenala, a bivši mu je klub Real Madrid. Za Real je nastupao od 2010. - 2013. godine, upisao je 105 nastupa i postigao 19 golova.