Carvajal: "Liga prvaka je suština Real Madrida"

"Europske večeri su nešto čarobno, teško je objasniti", rekao je Carvajal.

Dani Carvajal je imao invervju za Codera Apuestas

U intervju za Codere Apuestas, Dani Carvajal je govorio o osvajanju La Décime i kako se osjeća dok nosi dres Real Madrida:

"Ne možete se naviči na momčad Real Madrida dok ne prođe neko vrijeme. U početku sam se osjećao kao na nebu, uživao sam u svakom trenutku, svakok treningu, a malo po malo sam došao do zaključka o tome šta je klub, momčad."

"Nadam se da mogu biti ovdje dugi niz godina. Došao sam kroz akademiju, nisam dugo bio u prvoj momčadi, a osjećaj ljubavi od momčadi i trenerskog osoblja je radost."

Emocija

"Kada sam bio mlađi, otišao sam na stadion i slušao himnu Lige prvaka i mislio sam kako će biti kad izađem na teren, sav sam se naježio. I svaku utakmicu koju odigram je privilegija uživanja na terenu, zahvaljujem se Real Madridu. Uvijek je želja da budemo prvaci svijeta."

La Décima

"Lige prvaka je bit madridizma, a one europske večeri su nešto čarobno, teško je objasniti. La Décima,u Lisabonu? Sjećam se kad je Sergio postigao gol, poludio sam i potrčao do ugla da ga proslavim sa svima. Taj trenutak, mislim da smo svi znali da će finale biti naše."