Barcelona je za Viniciusa Juniora ponudila više novca od Real Madrida

"Ne razmišljam o novcu. Fokusiran sam samo na fudbal i da navijače ovdje što više usrećim. Glava mi nije u Madridu", rekao je Vinicius Junior.

Barcelona nudila više novca za Viniciusa

Kraljevski klub je prije nekoliko dana potvrdio transfer Viniciusa Juniora, oni su ga doveli iz Flamenga za 45 miliona eura. Ali ovaj 16-godišnjak neće moći u Real Madrid prije 18. godine.

Za sada je dogovor da još jednu godinu bude u Brazilu, odnosno do ljeta 2018. godine.

Agent Brazilca je otkrio da je Vinicius Junior imao veću ponudu Barcelone od Real Madrida.

"Barcelona je ponudila više novca od Real Madrida, imao je priliku da zarađuje više. Ali on je se dogovorio sa Realom jer mu se oni više sviđaju. Mnogi će misliti da ih je izabrao zbog novca, ali to nije istina", rekao je Federico Pena, te je nastavio:

"Realova pozicija u pregovorima je bila puno bolja. Sergio Ramos, Raphael Varane, Marcelo, Casemiro, svi su oni stigli prije 22. godine, a sada su važni igrači prve momčadi."

Vinicius je rekao da nije bio taj koji je donio tu odluku, ali je sretan zbog dogovora sa kraljevskim klubom. Ipak, sada je koncentriran na Flamengo jer će tu biti još dvije godine.

"Volim Cristiana Ronalda i Garetha Balea, ali za sada samo mislim na Flamengo. Nisam bio taj koji sam odlučio. Odluku su donijeli moji roditelji i klub Flamengo", rekao je Vinicius, te je nastavio:

"Sretan sam zbog svega, želim ići korak po korak i da osvojim još naslova sa Flamengom. Nakon toga ću pričati o Real Madridu, ne razmišljam o novcu, samo želim igrati i usrećiti navijače Flamenga."