Asensio: "Zidane je bio moj idol i kada sam bio mlađi, sad je nevjerovatno da mi je trener"

Veznjak je bio zvijezda najnovije epizode Campo de estrellas na Real Madrid TV-u.

Marco Asensio bio u izdanju Campo de estrellas

Marco Asensio je bio zvijezda najnovijeg izdanja Campo de estrellas emisije na Real Madrid TV-u. Veznjak je se odrazio na svojim počecima i kako je počeo kao nogometaš prije nego što je igrao za Real.

"Zidane je bio moj idol kada sam bio mlađi, imao sam njegov poster u sobi. Tako sam ponosna na njega što mi je sada trener jer mogu naučiti stvari od njega i biti pod njegovim vodstvom je nevjerovatno."

"Moja mama  je holanđanka i ona mi je dala ime Marco nakon Marco van Bastena. Uvijek sam bio sa loptom kao klinac i sjećam se igre fudbala i drugih sportova, iako su moji roditelji uvijek stavljali veliki naglasak na studiranje. Kad sam bio mlađi, uvijek sam podržavao Real Madrida i divio im se."

Sastanak sa Florentinom Perezom
"Bio sam  jedan dan sa porodicom i otišli smo u šetnju po luci i vidjeli smo Florentina Péreza. Moja mama ga je prepoznala i pozvala ga da se fotografišemo i ona mu je rekla da ću jednog dana biti igrač Real Madrida. Jedna od slučajnosti života, to je ono što se dogodilo, a on se još uvijek sjeća toga."

Gubitak voljene osobe
"Smrt moje majke je bio veoma težak trenutak. Bili smo vrlo blizu porodica i moj otac, moj brat i ja smo prepušteni sami sebi da nastavimo dalje. Stvarno smo podržali jedni druge, pomagali jedni drugima, a mi smo i dalje vrlo blizu. Uvijek posvetim svoje golove njoj."

"Sedam dana moga debija sa Mallorcom, rekli su mi da ću trenirati sa prvim timom. Imao sam 17 godina i to je bilo iznenađenje. Iskusni igrači su mi pomogli da se osjećam kao dio tima. Čak sam postigao gol protiv Aouate. Nisam očekivao da ću zaigrati, ali sam ušao u 86. minutu i to je bio divan osjećaj, nešto što sam sanjao cijeli svoj život."

Potpisivanje za Real Madrid
"U zimu moj agent je došao i rekao mi da je Real Madrid zainteresovan za mene. Bilo je poziva iz nekoliko klubova, bilo je užurbano. Ali Florentino je zvao prije utakmice da mi kaže da ću biti igrač Real Madrida. Sve se dogodilo u jednom danu: otišli smo u Madrid, potpisao sam, posjetio Bernabeu i Valdebebas, a onda smo se vratili u Mallorcu da završim sezonu. Sve je bilo tako brzo i intenzivno, ali sam bio nevjerovatno radostan."

Na posudbi u Espanyolu

Posudba u Espanyol
"Odlučeno je da će ići na posudbu i mislim da je tako najbolje, jer sam bio jako mlad i trebalo je da igram. Godina u Espanyolu je bila fantastična za mene da steknem iskustvo i pretvorim se u boljeg fudbalera."

Veliki povratak Marca Asensija

Povratak u Real Madrid
"Jednog dana nakon večere tijekom predsezone, trener me je pozvao na razgovor, a on mi je rekao da me želi ostaviti sa timom i da ću  početi u Superkupu Evrope. Ima li boljeg načina za početak u početnoj postavi, osvojivši naslov i postići gol. Onda će ući u historiju da sam postigao gol na svom debiju u svim ostalim natjecanjima, kao i ovaj."