Zidane: "Svaka naredna utakmica je uvijek najvažnija"


"Niko ne misli da ćemo lako pobijediti Leganes, jer svašta se može destiti u fudbalu", dodao je Zidane.

Zidane je govorio o utakmici protiv Leganésa u sobi za novinare u Real Madrid Ctyju. Trener Reala dao je nekoliko izjava uoči utakmice na stadionu Municipal de Butarque (srijeda, 21:30H.):

"To je važan meč, kao što je svaka utakmica. Uvijek mislimo da je svaka sljedeća utakmica najvažnija."

"To će biti komplikovana utakmica, na teškom stadionu i protiv protivnika koji igra jako dobro u posljednje vrijeme."

Sezona
„Bilo je uspona i padova, ali zajedno smo postigli ono što smo već planirali. Dosad smo učinili sve što je dobro. Sutra je još jedna utakmica za tri boda u igri."

Utakmica protiv Ancelottija
„Imamo poseban i važan odnos. Bio sam njegov pomoćnik i ja ga mnogo poštujem. Kad taj dan dođe, to će biti utakmica koju oba tima žele pobijediti. Ništa drugo ne možemo računati. Bit će to utakmica Lige prvaka  koju ćemo pripremiti kad stigne.”

Modrić
„Kažete mi Modriće radi nešto krivo. U posljednjoj utakmici je poklonio loptu dva ili tri puta, ali kako možete mi reći da on radi nešto krivo. Igrači ne mogu uvijek igrati dobro. Nisam zabrinut, ja sam sretan što on radi na terenu. Svatko može igrati bolje, ali je nemoguće uvijek biti najbolji.”

Želite li Jamesa sljedeće sezone u timu? 
"Da."

Atmosfera za El Clásico
„Mi znamo šta želimo i šta radimo. Mi smo radili stvari od samog početka sezone. Mi smo usmjereni na igru nogometa, radimo dobre stvari i pobjeđujemo u utakmicama. Ne brinemo se za ostale stvari."