Zinedine Zidane: "Imamo još mjesec i pol da se uvjerimo da možemo napraviti više"

Zinedine Zidane obratio se medijima u Real Madrid City-u , dan prije utakmice sa Valencijom u La Ligi. Trener bijelih govorio je o svojoj ekipi i dao im motiv uoči sutrašnje utakmice.


"Imamo još mjesec i pol da se uvjerimo da možemo napraviti mnogo dobroga u ovoj sezoni. Svake godine ima trenutaka kada moramo da patimo i bude nam teško, ali smo zadovoljni što smo uradili do sad."

"Izgledamo dobro i psihički i fizički. Znamo da je ono što smo učini do sad bilo fenomenalno. Svake godine ima trenutaka kad je teško, ali smo sretni jer radimo dobro više nego ikad."

Postava protiv Valencije"Uvijek je teško odabrati početnih jedanaest jer imamo odličnu ekipu, svi smo fokusirani. Svaku utakmicu u La Ligi i Ligi prvaka igramo, tim uvijek ističe svoju kvalitetu i profesionalizam. Mi smo tim i svako ima svoje mišljenje tko će igrati, ali ja sam taj koji odlučuje i teško je biti trener."

Emocionalno stanje
"Apsolutno tip-top!"

Isco
 Pokušavam reći prave stvari za svoje igrače. Isco je usredotočenna igru i ima potporu svog trenera. Mi ćemo nastaviti ovako i vidjet ćemo šta će se dogoditi sljedeće godine."
Zidane: "Svi moji igrači su talentovani"
Rotacija
"Ovih dana je drugačiji, nekad se manje igara u sezoni. Vremena su se promijenila i imam momčad koja se sastoji gotovo isključivo od međunarodnih igrača i odigraju preko 60 utakmica. Imam veliku momčad, upravo tu je moja filozofija. Nisam baš usredotočena na razgovor s Cristianom Ronaldom i Baleom."

"Znam da svatko ima svoje mišljenje, ali ja sam trener Real Madrida. Birnem se samo za Real Madrid i svoe igrače. Možda mislite da je nepravedno, ali ja ne vidim na taj način. Upravo suprotno. Imam ogromno poštovanje prema svojim igračima. Postoje situacije u drugim klubovima, gdje zamjene ne igraju niti jednu minutu ili možda samo kad ih trener treba. Za mene su svi važni i sam pokazujem cijelu momčad. Za mene ne postoji plan A ili B."

Cristiano Ronaldo kao napadač
"Znate šta mislim o Cristianovom položaju. On je uvijek igrao na krilu i zbog njegove kvalitete, on može igrati kao napadač. On je nevjerovatan. Njegov stav je uvijek bio kao krilni igrač i nitko ne može to promijeniti. on je postigao više golova kao krilo, to ne možemo zaboraviti."

Pepeov oporavak
„On je nešto bolje. Ima bolove u rebru, ali on radi bolje. Nadam se da će prije kraja sezone vratiti se na teren."

Coentrão
"On ima lagani problem. To nije ništa previše ozbiljno.Vratio se i ponovno se osjeća kao igrač."

Glasina da Málaga može pustiti Real da pobjedi
"Vi radite svoj posao, ali za mene to nije opterećenje i ne zanima me. Zabrinut sam samo za sutrašnju utakmicu."