"Sa navijačima imat ćemo igrača više protiv Bayerna"

 "Prva utakmica je prošla i fokusirani smo na ovu što dolazi, neće biti lagano. Ne želim vam reći naše planove za utakmicu, žao mi je. Naš cilj je da pobijedimo i sutra." 


Zidane dao nekoliko izjava uoči sutrašnje utakmice u Ligi prvaka protiv Bayerna.

Bayern
Znamo da oni imaju mnogo načina da uzrokuju probleme za svoje protivnike, ali imaju i mane. Mi ćemo pokušati igrati našu igru i pripremiti se dobro za utakmicu. Rezultat prve utakmice ne osigurava ništa i moramo odigrati još jedan veliki meč. To će biti velika utakmica i moramo biti spremni."

Lewandowski
"On je pravi napadač i dodatan bonus za Bayern Munchen, ali ne brine me on jer je čitav tim Bayerna opasan. Svaki njihov igrač je sjajan."

Isco
"Isco je spreman i zaslužuje igrati kao i ostali igrači. Svi igrači rade sjajan posao na treningu i bit će teško donijeti odluku. Volim sve svoje igrače jer uvijek daju sve od sebe. Sretan sam što sam njihov trener."

Gareth Bale
"Bale neće igrati sutra jer ne želim riskirati sa njim. El Clasico? Nadam se da će Gareth biti sa nama tada i da će se vratiti u sljedećim danima."

Objavi komentar

0 Primjedbe