Nacho: "Prvi put kada sam zaplakao zbog nogometa bio je kada smo osvojili La Undecimu"

Nacho je bio zvijezda najnovije epizode Real Madrid TV-a "Campo de Estrellas". Nacho je pričao o svojoj nogometnoj karijeri i o svojim ključnim trenucima u životu.


"Došao sam u Real Madrid sa 10 godina, nikada nisam mogao zamisliti stvari koje sada doživljavam. Moji roditelji su mi rekli da uživam na treningu i na svakoj utakmici, jako sam sretan što živim svoj san."

Rođenje drugog djeteta i La Undecima
"Kada smo osvojili La Undecimu, mislim da je to bio prvi put da sam ikad zaplako zbog nogometa, od svih napetosti koje sam imao. Dan je počeo na najbolji mogući način, sa Nachitom, svi su mi čestitali na doručku. Sjećam se kada je Cristiano postigao odlučujući gol iz penala protiv Atletica, ostao sam na gol liniji i zahvaljivao se Bogu, jer sve je tako savršeno izgledalo."
Rođenje djeteta i osvajač La Undecime

Prva utakmica za prvi tim

"Mourinho me nazvao i rekao mi da dođem na trening da počnem trenirati sa prvim timom. Nisam mogao vjerovati, bio sam napet cijele sedmice. Igrali smo utakmicu protiv Valencije, imali smo fantastičnu utakmicu i odigrao sam pristojno utakmicu, bio je to sjajan početak za mene."
Kada sam počinjao sa mladim timovima Reala, nikada ne bi mogao zamisliti da ovo doživljavam

Dijabetes
Imao sam 12 godina samo kada sam imao bolest. Dijagnoza je bila najgore nešto u mom živote. Prvo su mi doktori rekli da ne mogu igrati nogomet, ali onda specijalista je rekao da mogu baviti se nogometom, bio sam sretan."

"Sad je sve normalno za mene, nakon toliko godina. To je bolest koja mi ništa nije uzelam, uvijek sam na sebe pazio. U slobodno vrijeme vozim bickl, trčim, volim da radim sve vrste sporta.

Real Madrid Castilla
"U Castilli je bilo posebno, samo te jedan korak dijeli do prvog tima u elitnom timu. To je bila jedna od najboljih godina u Realu. Sve je prošlo dobro, volio bih da proživljavate to."

Brat Alex
"Cijeli svoj život igrali smo zajedno nogomet. Obojica smo igrali od početka, mi smo pobjedili. Bilo je posebno igrati protiv njega, bio je to poseban trenutak za moje roditelje. Bilo je to na Santiago Bernabeu, u Copa del Rey protiv Espanyola, bilo je neobično vidjeti brata na protivničkoj strani."

Osobni život
Ja sam obiteljski čovjek, obiteljski orijentiran, vrlo sam smiren, volim da idem u kino, izlazak na večeru. Sretan sam što sam okružen skromnim ljudima, moji prijatelji i obitelj su vrlo važi u mom životu."

Nacho je u ovoj sezoni odigrao 35 utakmica u dresu Real Madrida, postigao je dva gola i upisao dvije asistencije, ukupno je odigrao 2 884 minuta na terenu u dosadašnjem dijelu sezone.