"Moj tim je najbolji i moramo to pokazati protiv Bayerna"

"Ancelotti i ja znamo jako dobro jedan drugog, naučio sam dosta toga od njega, ali ne želim reći šta sam naučio točno. Drago mi je što ćemo sutra moći igrati protiv kluba kao što je Bayern, oni imaju sjajne igrače na svakoj poziciji." 


Ne bojim se ničega. Za mene je moj tim najbolji i to moramo i pokazati sutra na terenu."

"Kroos je jako inteligentan igrač. Uvijek zna gdje treba biti na terenu i ima fenomenalnu kontrolu lopte. Carvajal? On se osjeća dobro i vidjet ćemo kako će odraditi sada trening. Ne mogu reći da će biti 100% spreman jer je imao malih problema."

"Hvala što ste mi rekli da će Ramos propustiti sljedeću utakmicu ukoliko dobije žuti karton. Ne želimo razmišljati o tim stvarima i nadam se da se to neće dogoditi sutra."

Dao je nekoliko izjava Zinedine Zidane uoči sutrašnje utakmice Lige prvaka protiv Bayerna.

Objavi komentar

0 Primjedbe