Kroos: "Mi smo Real Madrid i ne bojimo se nikoga"

"Očekujemo odličnu igru, obje ekipe će tražiti da se nametnu na svoju igru", izjavio je vezni igrač Real Madrida.


Toni Kroos se obratio novinarima uoči utakmice protiv Bayerna u četvrtfinalu Lige prvaka, dao je nekoliko izjava protiv svoga bivšeg kluba Bayerna Munchena.

"Teško je predvidjeti sutrašnju utakmicu jer se radi o dvije sjajne ekipe. Sutrašnji dvoboj će biti poseban za mene, ali neće utjecati na moju igru. Napravio sam velik korak kada sam potpisao za Real i sada, nakon dvije godine provedene u ovom klubu, mogu reći da je bio pravi potez što sam potpisao za Real", rekao je Toni Kroos, te je dodao:

"Drago mi je što možemo igrati protiv Bayerna i bit će to pravi izazov. Mi smo Real Madrid i ne bojimo se nikoga."

Objavi komentar

0 Primjedbe