Jese Rodriguez: "Postoji mnogo boljih igrača od Griezmanna. On nije igrač za Real Madrid"

Bivši igrač Real Madrida i sadašnji igrač Las Palmasa, Jese Rodriguez izjavio je kako nikad neće igrati za Atletico Madrid i da je vjeran samo jednom klubu, Real Madridu.


"U nogometu se nikad ne zna gdje možete igrati", rekao je napadač Las Palmasa, Jese Rodriguez. Naravno Jese nikada nije nosio crveno-bijele boje.

„Uvijek sam bio u Madridu, odrastao sam tamo, Real Madrid mi je dao sve i uvijek ću da poštujem samo Real Madrid”, dodao je Jesé Rodríguez u intervjuu za Sportium, prije utakmice Las Palmasa i Atletico Madrida koja se igra ove subote.

Na terenu će igrati protiv jednog od najboljih igrača na svijetu Francésa Antoinea Griezmanna, Jese ne vjeruje da je on igrač za početne postave u Real Madridu.
"Postoji mnogo boljih igrača od Griezmanna", rekao je Jese Rodriguez bivši igrač Reala
"Postoji mnogo boljih igrača od Griezmanna" rekao je Jese Rodrigeuz, koji ne vjeruje da će Atletico Madrid proći Real Madrid u polufinalu Lige prvaka.

"Mislim da Atleticu protiv nas je potrebna pobjeda, ali ja sam siguran da će moj tim (Las Palmas) pobjediti" rekao je o utakmici Las Palmasa protiv Atletica Madrida.

"Za mene je Real Madrid prvak i mislim da će protiv Atletica u Ligi prvaka odigrati odlično obje utakmice", rekao je Jese koji voli konkurenciju.
Jese Rodriguez je postigao gol protiv Barcelone
Jese Rodriguez je za prvi tim Real Madrida odigrao 63 utakmice i postigao je 13 golova od 2011.-2016. godine. Za Castillu je odigrao 80 utakmica i postigao 32 gola od 2011.-2013.godine. Također je igrao za selekciju Španije do 21. godine, odigrao je 5 utakmica i upisao 2 gola.

Sa Realom je osvojio La Ligu (1), Ligu prvaka(1) i Kup kralja (1). Želimo mu sve najbolje u nastavku karijere za Las Palmas i da igra u što boljim klubovima.