Zidane: Riječ kriza kod nas ne postoji


Trener Real Madrida, Zinedine Zidane, razogovaro je s novinarima uoči gostovanja njegove momčadi kod Eibara u subotu u 16:15.

Igrači i navijači zamjerili su mu što je iz momčadi izostavio neke važne igrače, a evo kako je to komentirao:

"Žalim li zbog rotacija? Uvijek ću ih koristiti dok na raspolaganju imam 24 igrača", rekao je Zidane.

Odgovorio je i na konkretna pitanja o igračima:

"Ronaldo ima neke probleme s mišićima, ali on mora biti spreman. Što se tiče Benzeme, zadovoljan sam svim svojim igračima i uz njih sam do kraja."

"Mogu će je da se oko Reala skupilo mnogo negativnosti u zadnje vrijeme, ali mi ostajemo pozitivni. Riječ kriza ne postoji", smatra francuski stručnjak.

Osvrnuo se i na ozljedu Torresa koja je uplašila cijeli nogometni svijet:

"Želim mu poslati poruku podrške. Te scene su uvijek ružne. Nadam se da će se brzo oporaviti."

Zidane je tužnim glasom govorio i o smrti Raymonda Kope (85), legendarnog francuskog napadača, koji je s Realom triput bio europski prvak. Bio je i osvajač Zlatne lopte, ali, zanimljivo, samo zato što je te 1958. godine vrijedilo pravilo da isti igrač ne može osvojiti dvije godine za redom. Pa novinari nisu smjeli glasati za Di Stefana. Odmah iduće godine to je pravilo ukinuto...

"Kopa nam je pokazao put, nije lako doći u Real i igrati s najboljima. Održat ćemo minutu šutnje za njega uoči utakmice. Kao dječak, gledao sam snimke njegovih utakmica, bio mi je uzor i u Realu i u francuskoj reprezentaciji. Klub ga je jako poštivao, zadnji put smo se vidjeli na Ballon d'Or, znali smo da je nešto bolestan, ali smrt nas je šokirala. Uh, obožavao sam pričati o nogometu s njim", rekao je Zidane.